رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/07/03 Tuesday - 2024 24 September الثلاثاء ، 21 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-01-11 23:02 شماره خبر : 6449 https://sobhtoos.ir/short/4A3M5 0
مسئول امور هنری اداره ارشاد اسلامی نیشابور:

مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از برپایی۴۲ نمایشگاه هنری طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حمید رضا آتشی گفت: یکی از برنامه‌هایی که همه ساله این اداره در دستور کار خویش قرار داده و به‌ طور مدون در دراز‌مدت به‌ اجرا درآمده است، برپایی نمایشگاه‌های مختلف آثار هنرهای تجسمی در محل نگارخانه‌های سطح شهر نیشابور می‌باشد که با همکاری هنرمندان انجمن‌های فرهنگی و هنری نیشابور و سایر شهرستان‌ها این نمایشگاه‌ها در طول سال در نیشابور برپا گردیده است.  

وی افزود: طی سال ۱۴۰۲در نگارخانه کمال الملک، نگارخانه آتیه و فرهنگسرای سیمرغ نیشابور ۴۲نمایشگاه هنری بطور میانگین هر نه روز  یک بار برپا گردیده که علاقمندان بسیاری از این نمایشگاه‌های هنری بازدید کرده‌اند.

مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور خاطر نشان کرد: این نمایشگاه‌ها در زمینه‌های نقاشی، طراحی، عکس، خوشنویسی، سفال و حجم، گرافیک، مجسمه و  صنایع‌ دستی دایر شده است.  

آتشی تصریح کرد: ما از تمامی هنرمندان درخواست کرده‌ایم تا در این نمایشگاه‌ها شرکت کرده و آثار هنری خود را برای بازدید عموم عرضه کنند، چرا که هنرمندان می‌توانند با ارائه آثار هنری خود، ضمن نقد و بررسی آثار ارائه شده، زمینه تشویق دیگران بخصوص جوانان را به فراگیری کارهای هنری ایجاد نمایند.

انتهای خبر/

منبع:  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار