رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی:

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: با صرف ۱۷ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع مختلف، آب شرب ۲۸۵ روستا و ۱۴ شهر در خراسان رضوی بهبود یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « صبح توس»، به نقل از خبرگزاری ایسنا، حسین امامی اظهار کرد: از این تعداد ۹۳ روستا در اجرای جهاد آب‌رسانی و ۱۹۲ روستا هم با مشارکت افراد خیر و واقف و منابع ملی و داخلی آبفا از آب شرب پایدار برخوردار شدند.

وی جمعیت ساکن در این روستاها را ۲۸۹ هزار نفر و اقدامات انجام‌شده در اجرای پروژه‌های آب‌رسانی را حفر، تجهیز و برق‌رسانی ۱۳۷ حلقه چاه، لوله‌گذاری ۸۲۱ کیلومتر خط انتقال و ۹۰۷ کیلومتر شبکه توزیع و احداث ۹۴ هزار و ۷۰۰ مترمکعب مخزن بتنی ذخیره آب اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی بابیان اینکه بیش از ۳۴ هزار و ۶۰۰ فقره انشعاب فرسوده و غیراستاندارد در شهرها و روستاهای استان در همین مدت بازسازی و استانداردسازی شده است، گفت: این اقدام به کاهش هدر رفت آب، اتفاق‌ها و خرابی‌های انشعابات و درنهایت، افزایش رضایتمندی مشترکان منجر خواهد شد.

وی افزود: بهبود آب شرب ۱۴ شهر و ۲۸۵ روستای خراسان رضوی از محل اعتبارات تنش، ملی، استانی و خیرین در حوزه آب شرب شهرها و روستاهای استان در سه سال گذشته هزینه شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار