رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/21 Saturday - 2024 12 October السبت ، 9 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-21 13:51 شماره خبر : 9040 https://sobhtoos.ir/short/VljgM 0

استاندار جدید خراسان رضوی گفت: محور اصلی برنامه‌های بنده، تأکید بر پاکدستی، سلامت، صداقت، و خدمت صادقانه به مردم عزیز است. خدمت به مردم وظیفه اساسی ماست و باید با تمام توان از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد، غلامحسین مظفری امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی که در سالن اجتماعات شهدای سلامت برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات یعقوبعلی نظری استاندار سابق خراسان رضوی، اظهار داشت: اطمینان دارم که ایشان همچنان در کنار ما خواهند بود و از تجارب و راهنمایی‌های ایشان بهره‌مند خواهیم شد.

وی با بیان اینکه بدون شک، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز یکی از ظرفیت‌های مهم در مسیر توسعه استان خواهند بود، ادامه داد: خراسان رضوی همواره یکی از پرچمداران اصیل تمدن ایرانی،اسلامی بوده و مناظرات امام رضا (ع) با جریان‌های مختلف می‌تواند الگوی مناسبی برای وفاق و همبستگی در میان مردم استان باشد.

استاندار جدید خراسان رضوی گفت: محور اصلی برنامه‌های بنده، تأکید بر پاکدستی، سلامت، صداقت، و خدمت صادقانه به مردم عزیز است. خدمت به مردم وظیفه اساسی ماست و باید با تمام توان از ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و برای رفع مشکلات آنان گام برداریم همچنین، تعامل با نخبگان و اندیشمندان در جهت مدیریت علمی و حل چالش‌های پیش‌رو امری ضروری است.

مظفری افزود: در حوزه بهزیستی و اجتماعی، باید با فوریت به مشکلات حاشیه‌نشینی در شهر مشهد رسیدگی کنیم، چرا که یک‌سوم جمعیت این شهر حاشیه‌نشین هستند، همه دستگاه‌های اجرایی باید مکلف باشند که با تمام توان در خدمت مردم باشند و از بروکراسی زائد و وقت‌گیر پرهیز کنند.

وی بیان کرد:در بخش توسعه استان، حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای فعالیت بخش خصوصی در اولویت قرار دارد؛ استان خراسان به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه خود و هم‌مرز بودن با کشورهای آسیای میانه، ظرفیت‌های زیادی در زمینه توسعه اقتصادی دارد که باید از آن‌ها بهره‌برداری کرد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در راستای دیپلماسی اقتصادی باید تلاش کنیم که استان خراسان نقش فعالی در روابط اقتصادی منطقه‌ای داشته باشد؛ ایجاد وفاق و همدلی در میان تمامی جریان‌ها، علما، نخبگان و مسئولان استان یکی دیگر از اولویت‌های بنده است. تلاش خواهیم کرد که از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان و همچنین نمایندگان مجلس برای انسجام و توسعه استان استفاده کنیم.

مظفری از همه حوزه‌های مختلف درخواست کرد که با تشکیل اتاق‌های فکر تخصصی، او را در این مسیر یاری کنند، بیان کرد: با تشکیل این اتاق‌های فکر بتوانیم تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر دانش و تخصص داشته باشیم.

وی ادامه داد: مردم نقش اساسی در مسیر نظام و کشور دارند و خدمت صادقانه به این مردم عزیز، وظیفه‌ای جدی، مهم و اساسی است. در این راستا اقدامات بسیار خوبی انجام شده، هرچند قطعاً کاستی‌هایی نیز هنوز است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار