رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/07/29 Sunday - 2024 20 October الأحد ، 17 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-06-05 14:37 شماره خبر : 4101 http://sobhtoos.ir/short/VwrmQ 0

به گزارش صبح توس، همزمان با چهارمین روز هفته دولت ۱۲ طرح عمرانی، خدماتی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در بخش جنگل رشتخوار افتتاح و بهره‌برداری شد. افتتاح خانه عالم در روستای شعبه با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به مساحت ۱۰۰ متر مربع از محل اعتبارات بنیاد علوی
اصلاح شبکه توزیع آب شرب به طول۴۸۰۰ متر در روستای جنت آباد این طرح با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی است که با بازسازی  ۲۰۰ انشعاب انجام و بالغ بر ۴۰۰ خانوار از نعمت آب پایدار در این روستا بهره مند شدند. همچنین ۳ حوزچه آب در این طرح نیز اصلاح شده است.
افتتاح و بهره برداری از آسفالت۸۷۰۰ هزار متر مربعی با اعتبار ۳ میلیارد تومان در روستای شعبه برای اجرای این طرح۴۵۰ میلیون از محل اعتبارات ملی طرح هادی در سال ۱۴۰۰ به متراژ ۴۲۰۰ اجرا شده است. ۴۷۰۰ متر از این طرح در سال جاری و از محل اعتبارات قیر رایگان دنبال شده است. این طرح با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری روستا اجرا شده است.
افتتاح خانه مددجوی بهزیستی در جنت اباد این طرح با  اعتبار ۱۹۵ میلیون تومان احداث شده که ۱۵۵ میلیون تومان آن از محل اعتبارات بهزیستی و ۴۰ میلیون تسهیلات متقاضی بوده است. زیربنای این واحد مسکونی ۶۰ متر مربع است.
کلنگ زنی ساخت خانه عالم در روستای جنت آباد جنگل این پروژه با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در بزرگترین روستای بخش جنگل روستای جنت آباد ساخته می شود اجرای این طرح با همکاری بنیاد مسکن با ژیربنای ۸۵ متر مربع انجام می شود. کلنگ زنی ساخت خانه عالم در روستای جنت آباد جنگل این پروژه با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در بزرگترین روستای بخش جنگل روستای جنت آباد ساخته می شود اجرای این طرح با همکاری بنیاد مسکن با ژیربنای ۸۵ متر مربع انجام می شود.
بهره برداری از سیستم های نوین آبیاری و طرح تجمیع انتقال آب در سطح ۸۰ هکتار از اراضی بخش جنگل با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان سهم دولت در این طرح ۹۶۰ میلیون تومان و خودیاری کشاورز ۳۰۰ میلیون تومان بوده است. در سیستم های نوین آبیاری با اجرای هر ۵۰۰ متر لوله ۲ ساعت در مصرف اب صرفجویی می شود. شهرستان رشتخوار هم اکنون در رتبه ۴ استان در حوزه سیستم های آبیاری نوین است. افتتاح طرح اصلاح خط انتقال آب شرب روستای چاهشورک بخش جنگل به طول ۶۳۰۰ متر احداث حوضچه شیر آلات ۱۰ باب اعتبار ۴ میلیارد تومان کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی روستای چاهشورک این پروژه با تلاش و همراهی دهیاری انشاالله در مهرماه با همکاری اداره ورزش و جوانان راه اندازی و تکمیل میشود.
پروژه احداث یک باب خانه عالم در روستای بندازبک جنگل کلنگ زنی شد در چهارمین روز از هفته دولت صبح امروز پروژه احداث یک باب خانه عالم با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان با زیربنای ۸۵ مترمربع با حضور فرماندار رشتخوار، ائمه جمعه شهرستان، بخشدار جنگل و جمعی از مسئولان و اهالی در روستای جنت آباد جنگل کلنگ زنی شد. گفتنی است اعتبار این پروژه از محل اعتبارات متوازن نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تامین شده است.
افتتاح ۱۱ هزار مترمربع آسفالت معابر روستای بندازبک جنگل در هفته دولت   صبح امروز همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، پروژه آسفالت معابر روستای بندازبک بخش جنگل با مساحت ۱۱ هزار مترمربع و با اعتبار ۳ میلیارد تومان با حضور فرماندار رشتخوار، ائمه جمعه شهرستان، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار جنگل و جمعی از مسئولان و اهالی این روستا افتتاح و بهره برداری شد.این پروژه با همت و اعتبار دهیاری روستا و قیر تهاتری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شده است.افتتاح و کلنگ زنی ۹ پروژه مدیریت برق شهرستان رشتخوار با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد تومام در بخش جنگل آیین افتتاح پروژه آسفالت خیابان های بهار ۱ و بهار ۵ جنگل با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان جزئیات طرح مساحت ۱۵ هزار متر مربع،  جدول گذاری ۲۵۰۰ متر،  زیر سازی و تسطیح ۱۵ هزار متر مربع،  طول اصلاح شبکه ۱۹۵۰ متر،  بازگشایی منازل ۷ مورد
افتتاح مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در بخش جنگل
بهره برداری از خط ۲ ترمینال ضبط پسته مومنی در بخش جنگل برای تکمیل این واحد بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.با تکمیل خط دوم ۶۱ نفر هم اکنون در این مجموعه مشغول به کار هستند.شایان ذکر است که، ۱۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان رشتخوار هم اکنون، سطح زیر کشت باغات پسته است، که ۱۱ هزار ۵۰۰ هکتار ان در بخش جنگل قرار دارد.انتهای خبر/
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار