رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-09 12:10 شماره خبر : 6428 https://sobhtoos.ir/short/VdKQ1 0
بخشدار بررود:

بخشدار بررود کوهسرخ گفت: کوهنوردی که در ارتفاعات کلاته تیمور کوهسرخ مفقود شده بود، پس از ۶ ساعت تلاش تیم‌های امدادی و مردم محلی منطقه پیدا شد.

ابوالفضل خاتمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار داشت: یک کوهنورد بعدازظهر امروز که قصد کوهنوردی در ارتفاعات کلاته تیمور بخش بررود شهرستان کوهسرخ را داشت، در این منطقه مفقود شده بود. 

وی با بیان اینکه خانواده‌ و دوستان این کوهنورد با نگرانی از عدم بازگشت این کوهنورد موضوع را اطلاع دادند، خاطرنشان کرد: بلافاصله تیم امدادی از پایگاه هلال‌احمر به همراه نیروی انتظامی، داوطلبان محلی و بسیجان سپاه ناحیه کوهسرخ به محل حادثه اعزام شدند. 

بخشدار بررود در ادامه تصریح کرد: نیروهای هلال‌احمر، گروه کوهنوردی و نیروهای مردمی و اهالی روستا، جستجوی منطقه را ادامه دادند و در نهایت پس از ۶ ساعت تلاش، فرد مفقود شده را سالم پیدا کردند. 

وی ضمن تقدیر از هلال‌احمر، نیروی انتظامی، نیروهای مردمی و دهیاران و شوراهای روستاهای طرق و کلاته تیمور که در این عملیات جستجو تلاش داشتند، اذعان کرد: کوهنوردان در صورت ناآشنا بودن به مسیرها و همراه‌نداشتن تجهیزات ایمنی توصیه‌ها و هشدارها را جدی بگیرند و از صعود به ارتفاعات خودداری کنند. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار