رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/07/25 Wednesday - 2024 16 October الأربعاء ، 13 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-25 10:01 شماره خبر : 9084 https://sobhtoos.ir/short/eRL16 0
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خبرداد:

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: حدود ۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از ۲ دستگاه خودرو کامیون و پژو ۴۰۵ در این شهرستان کشف و ضبط شد.

حسین احمدی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق در سطح شهر نیشابور موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت کلانتری ۱۴ رحمت در حین گشت‌زنی، خودرو کامیون را شناسایی و با استفاده از علائم هشداردهنده خودرو را متوقف  کردند، افزود: در بازرسی از خودرو مذکور حدود ۵ هزار لیترگازوئیل قاچاق را کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با بیان اینکه در یک عملیات دیگر ماموران پاسگاه انتظامی بلهرات شهرستان میان‌جلگه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پرو ۴۰۵ مظنون شدند، گفت: این خودرو متوقف و در بازرسی از آن 1000 لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

احمدی با اشاره به دستگیری دو متهم و معرفی آنان به مراجع قضائی از همکاری و تعامل شهروندان با پلیس تقدیر و تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار