رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/10 Monday - 2024 29 April الاثنين ، 20 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-26 16:46 شماره خبر : 6593 https://sobhtoos.ir/short/4A3jg 0
مدیر حوزه علمیه مرحوم هراتی:

مدیر حوزه علمیه مرحوم هراتی تربت‌حیدریه با تمجید از حرکت دلاورمردانه‌ سپاه در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی، گفت: این اقدام ثابت کرد که امروز تصمیم‌گیرنده اصلی معادلات منطقه غرب آسیا جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است.

محمدرضا عصمتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌توس» با تمجید از اقدام تنبیهی دلاور مردان نیروهای مسلح، گفت: با جواب قاطع و دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دل ملت و امت‌های اسلامی شاد شد و درس عبرتی به رژیم جعلی صهیونیستی و مدافعان این رژیم خبیث داده‌شد. 

وی تصریح کرد: انکه که این پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیست به ارمغان آورد آن‌ بود که امروز وضعیت منطقه متفاوت از گذشته‌است و تصمیم‌گیرنده معادلات غرب آسیا‌ جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت است. 

امام جمعه سابق تربت‌حیدریه افزود: این پاسخ تنبیهی ثابت کرد دوران بزن و دررو تمام شده و در صورت هرگونه حرکت نابخردانه را امت اسلامی پاسخ قاطع خواهند داد. 

مدیر حوزه علمیه مرحوم هراتی بیان کرد: این حرکت شادی امت اسلام را در پی داشت و به فضل الهی هر روز بر عزت امت اسلامی و ذلت و حقارت دشمنان اسلام بخصوص صهیونیست می افزاید. 

عثمانی گفت: ما دعاگوی همه رزمندگان اسلام هستیم و از خداوند متعال خواهانیم تا عمر رهبر فرزانه انقلاب را طولانی و پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله الاغظم عجل‌الله برسد. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار