رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/10 Monday - 2024 29 April الاثنين ، 20 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-26 20:53 شماره خبر : 6600 https://sobhtoos.ir/short/eGkxP 0
قدردانی علمی اهل‌سنت از سپاه؛

علما اهل سنت تربت‌جام با صدور بیانیه‌های جداگانه، حمایت خود را از عملیات عملیات وعده صادق سپاه اعلام و بر پشتیبانی امت‌های اسلامی از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌ توس»؛ علما اهل سنت تربت‌جام با صدور بیانیه‌های جداگانه، حمایت خود را از عملیات عملیات وعده صادق سپاه اعلام و بر پشتیبانی امت‌های اسلامی از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

پاسخ دندان شکن سپاه به رژیم صهیونیستی غرورآفرین بود

مولوی داود بخت امام جماعت اهل سنت بخش کلاته مروی بالاجام شهرستان تربت‌جام بیان داشت: بمباران اماکن نظامی صهیونیست‌ها و پرتاب بیش از ۳۰۰ موشک به خاک این رژیم سفاک توسط دلاورمردان و شیرمردان سپاهی سیل محکمی در راستای مطالبه به حق ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم کودک کش به اماکن دیپلماتیک کشورمان را بر اساس منشور سازمان ملل متحد بود 

وی تصریح کرد: اگر صهیونیست‌ها غلط اضافی نموده و بار دیگر اقدامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نمایند، پاسخی شدیدتر و غیرقابل‌جبران پذیر توسط نیرو‌های نظامی و جان‌برکف ما داده خواهد شد.

 امام جماعت بخش کلاته مروی بالاجام شهرستان تربت‌جام بیان داشت: پاسخ دندان شکن سپاه به رژیم صهیونیستی غرورآفرین بود؛ جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی و گرگ صفت و جنایتکار پاسخ کوبنده و دندان شکنی داد و اگر این پاسخ را به رژیم صهیونیستی نمی‌داد این رژیم منحوس صهیونیستی بیشتر گستاخ  می‌شد و خوی درندگی و کشتارش بیشتر می‌شد.

باید هر چه در توان داریم برای مقابله و علیه دشمن آماده کنیم 

مولوی مصطفی زیتونی امام جماعت اهل سنت محمود آباد بخش بالاجام شهرستان تربت‌جام بیان داشت: اگر ما قدرتمند باشیم و هر چه در توان داریم برای مقابله و علیه دشمن آماده کنیم هر چند که شاید جنگی رخ ندهد اما امنیت آور و امنیت آفرین است و ما افتخار می‌کنیم به ایرانی بودن و قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جواب محکمی که به دشمن در  در شب گذشته داده شد.

وی تصریح کرد:  فرزندان ایران زمین در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی با پرتاب پهپاد و موشک جواب دندان شکنی را به این  رژیم گستاخ و جنایتکار دادند که ما بی‌نهایت از این وضعیت مسرور و خوشحال هستیم و امیدواریم مایه عبرتی برای رژیم جنایتکار صهیونیستی بشود.

امام جماعت محمود آباد بخش بالاجام شهرستان تربت‌جام بیان داشت: حملات هدف‌دار، موفقیت‌آمیز و نقطه‌زن سپاه بر علیه رژیم صهیونیستی باعث وحشت و فرارکردن سران مزدور آنان شد، سپاه با این حرکت به دنیا ثابت کرد که هر لحظه صلاح بداند نسبت به هر کشوری که کوچکترین تعرضی به خاک و نیروهای کشورمان داشته باشد، آتش‌بار بر سرشان حاضر و آنها را نابود خواهد کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار