رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-03-03 07:46 شماره خبر : 7097 https://sobhtoos.ir/short/4y9xv 0
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور:

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور گفت: نهضت شهید آیت الله رئیسی برگرفته از آرمان‌های امام‌راحل و اهداف و آرمان‌های شهدا بود.

مهدی دونده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران، گفت: شهادت آیت الله رئیسی همزمان با میلاد امام رضا علیه السلام بود که قطعا ایشان اجر و مزد خادمی خود را از این امام رئوف گرفت و ما باید از روش و منش شهید رئیسی که به عنوان خادم بزرگ ملت عاقبت بخیر شدند، الگو بگیریم.

وی بیان داشت: در سه سال پیش در چنین ایامی آیت الله رئیسی کار خودشان را در کسوت خادمی مردم به عنوان ریاست جمهوری آغاز کردند و دقیقا بعد از سه سال شب میلاد امام رضا علیه السلام اجر و مزد خودشان را گرفتند و تسلیم خواسته پروردگار شدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور ادامه داد: نکته ای که حائز اهمیت است اینکه یقینا باید از روش و منش شهید رجایی و شهید رئیسی دو ریاست جمهوری که اهدافشان و کردار و اعمالشان برای خدمت به مردم بود، درس بگیریم و تلاش کنیم نهضت این عزیزان را که برگرفته از آرمان های امام راحل و اهداف و آرمان‌های شهدا است را ادامه دهیم.

دونده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی براینکه ایشان فرمودند «امورات کشور به درستی باید به انجام برسد، امنیت کشور باید حفظ شود، سیاست‌های نظام در قامت قوا مجریه به درستی انجام شود»، اظهار داشت: ما فراز و نشیب‌های سخت‌تر از این واقعه را پشت سر گذاشته‌ایم، شهادت 72تن از یاران صدیق انقلاب و رهبری در ابتدای انقلاب، شهادت شهید بهشتی، ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهادت سردار سلیمانی و از همه مهمتر هشت سال دفاع مقدس، موضوعاتی بود که باعث شد هر روز ما آب‌دیده‌تر و بلند قامت‌تر مانند یک سرو، امور کشور را ادامه دهیم. 

فرماندار نیشابور با بیان‌اینکه امروز نیز این واقعه تلخ و جانسوز پیش آمده است، گفت: درست است داغ سنگینی بر قلب مقام معظم رهبری، ملت عزیز ایران به‌ویژه بیت ایشان، گذاشت اما ما مستحکم‌تر از گذشته با اتحاد و انسجام، آرمان‌های امام و شهدا را ادامه خواهیم داد.

دونده بیان داشت: شهید آیت الله رئیسی در طول سه‌سال خدمت خودشان در قامت ریاست جمهوری گره گشایی‌های زیادی انجام دادند، ایشان توجه زیادی به محرومان داشتند، از توجه به نهضت مسکن برای محرومان، معیشت محرومان، توجه به اقشار ضعیف و دهک‌های پایین جامعه تا موضوعات عمرانی، اجتماعی و سیاسی و روابط بین الملل که قطعا در کارنامه جناب آیت الله رئیسی به عنوان ۳۶ ماه خدمت در کسوت ریاست محترم جمهوری برگ زرینی خواهد بود برای کسانی که در آینده ادامه دهنده راه این عزیزان باشند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور یادآور شد: برابر اصل ۱۳۱ قانون اساسی، معاون اول ریاست جمهوری با هماهنگی رئیس قوه مقننه و قوه قضائیه باید در تدارک برگزاری انتخابات در ۵۰ روز آینده باید باشند و امیدواریم هر کسی این سکان را به دست می‌گیرد ادامه دهنده راه سیدمحرومان باشد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار