رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-05-05 13:32 شماره خبر : 7983 https://sobhtoos.ir/short/eGyKG 0
امام جمعه تربت‌جام:

امام جمعه تربت‌جام گفت: نماز جمعه از مهم‌ترین و برجسته‌ترین عبادت‌هایی است که مردم به عنوان یک واجب شرعی در آن حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته تربت‌جام که در محل مصلی الغدیر تربت‌جام برگزار شد با سفارش به رعایت تقوای الهی به خود و نمازگزاران اظهار داشت:  نماز جمعه از مهم‌ترین و برجسته‌ترین عبادت‌هایی است که مردم به عنوان یک واجب شرعی در آن حضور پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: نماز جمعه بزرگترین اجتماع عبادی، سیاسی هفته است، که مشتمل بودن آن بر انواع مواعظ، اندرزها و امر به تقوا و پرهیزکاری، در تلطیف روح و جان نمازگزاران و پاک شدن دل آنان از آلودگی‌ها، تأثیر بسزایی دارد.

امام جمعه تربت‌جام اظهار داشت: آگاهی مردم از مسائل سیاسی و اجتماعی باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و منافقان می‌شود لذا قرآن‌کریم به نماز جمعه اهمیت زیادی داده و به مؤمنان دستور می‌دهد که به محض شنیدن اذان جمعه، هرگونه کار و کسب و برنامۀ مزاحم را ترک کرده و به سوی نماز جمعه بشتابند.

حجت‌الاسلام اسلامی خاطر نشان کرد: نماز جمعه پیام‌رسان منویات اسلام، رهبری اسلام و بیان‌کننده نیازهای مردم، اخبار و اطلاعاتی است که برای مردم ضرورت دارد و همه‌ این‌ها در بیان خطیب جمعه قرار دارد.

وی در پایان بیان داشت: دشمن برای صدمه زدن به ایران اسلامی، جوانان، نوجوانان، مدارس و دانشگاه‌ها را هدف قرار داده که برای خنثی شده این توطئه لازم است تا اهداف جهاد تبیین به درستی محقق شود در این صورت است که دشمن برای همیشه از نظام مقدس جمهوری اسلامی شکست می‌خورد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار