رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/08/03 Thursday - 2024 24 October الخميس ، 21 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-08-03 18:37 شماره خبر : 9177 https://sobhtoos.ir/short/e8kGy 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر مطرح کرد:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: فاصله حق و باطل بسیار کوتاه است و نقش هنرمندان در اثبات حقایق و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی بسیار بزرگ است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حسین دهقانی در مراسم اختتامیه مرحله استانی پانزدهمین جشنواره تئاتر سراسری بسیج (سودای عشق) خراسان رضوی که در محل سینمای ایران شهرستان کاشمر برگزار شد، با اشاره به اهمیت هنر و نقش آن در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: دومین کنگره ملی شهید مدرس و یادبود یک هزار و ۲۲۲ شهید ترشیز بزرگ در سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره فرصت مناسبی برای استفاده از ظرفیت‌های هنری استان است، خاطرنشان کرد: ما باید از هنرمندان و ظرفیت‌های فرهنگی موجود در استان بهره‌برداری کنیم و این جشنواره در واقع گامی در راستای تحقق این هدف است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر همچنین ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های هنرمندان در برگزاری این جشنواره، تصریح کرد: با همکاری و پشتیبانی نهادهای مختلف، این جشنواره در شهرستان کاشمر برگزار شد و امیدواریم که این رویداد به تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان کمک کند.

وی با اشاره به اهمیت هنر در انتقال پیام‌های فرهنگی، اذعان کرد: فاصله حق و باطل بسیار کوتاه است و نقش هنرمندان در اثبات حقایق و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی بسیار بزرگ است و باید از فرصت‌ها و فضاهای موجود بهره‌برداری کنیم، حتی با یک پیام یا توییت، خود را در جبهه حق تثبیت کنیم.

دهقانی با تاکید بر اینکه می‌توان از این جشنواره فرصتی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار به نسل‌های آینده فراهم آورد، عنوان کرد: هنرمندان باید تا با ادامه فعالیت‌های هنری خود، یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند و به ترویج فرهنگ انقلابی بپردازند.

وی همچنین تشریح کرد: شاید اگر برگردیم به هشت سال دفاع مقدس، خیلی از تصاویری که قاب آن در ذهن ما و صداهای آنها در گوش ما مانده است، قاب‌ها و صداهایی است که شهید آوینی‌هایی به جای گذاشته‌اند و این عمل را هنرمندان با برنامه‌ها و فعالیت‌های هنری خود ادامه بدهند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار