رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/07/24 Tuesday - 2024 15 October الثلاثاء ، 12 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-23 16:58 شماره خبر : 9069 https://sobhtoos.ir/short/VwJ5Y 0
مدیر عملیات سازمان آتش‌نشانی نیشابور خبر داد:

مدیر عملیات سازمان آتش‌نشانی خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: مقنی ۶۰ ساله نیشابوری که برای کار به داخل چاهی عمیق رفته بود به دلیل ریزش دیواره چاه از میانه آن سقوط کرده و جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از عطارنیوز، رسول سلیمانی گفت: صبح امروز در پی تماس یکی از اهالی روستای کاریزک کال مبنی بر سقوط یک مقنی به داخل چاه به سامانه ۱۲۵، بلافاصله نجاتگران ایستگاه شهید صدیقی به همراه سه نفر نیروی پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: نجاتگران آتش‌نشان پس از رسیدن به محل و بررسی موقعیت حادثه با نصب سه پایه نجات و ابزار فنی به داخل چاه رفته و جسد این مرد ۶۰ ساله را از عمق 70 متری بالا کشیدند.

مدیر عملیات سازمان آتش‌نشانی خدمات ایمنی شهرداری نیشابور با اشاره به اینکه عملیات کشف و انتقال جسد به بالای چاه حدود ۳ ساعت به طول انجامید، گفت: با توجه به عمقِ بسیار زیاد چاه مزبور و طولانی شدن عملیات، یکی از نجاتگران سازمان، دچار افت فشار و نارسایی تنفسی شد که توسط ماموران اورژانس ۱۱۵ مورد مداوا قرار گرفت.

سلیمانی خاطرنشان کرد: نجاتگران سازمان آتش نشانی جسد مقنی یاد شده را پس از بیرون آوردن از داخل چاه، تحویل مأموران سازمان آرامستان‌های شهرداری نیشابور دادند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار