رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/10 Monday - 2024 29 April الاثنين ، 20 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-27 17:00 شماره خبر : 6622 https://sobhtoos.ir/short/VMmXK 0
امام جمعه موقت خواف مطرح کرد:

امام جمعه موقت خواف گفت: عملیات پهپادی و موشکی سپاه هویت اسلام حقیقی را به همه مردم دنیا نشان داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام محمد اسماعیل‌زاده در مراسم حمایت مردم خواف از عملیات غرورآفرین وعده صادق با اشاره به آیه ۲۴۹ سوره بقره گفت: لشکر طالوت در تقابل با لشکر دشمن قبل از رویارویی مورد آزمایش الهی قرار گرفتند و کسانی که در این آزمایش سرافراز شدند، توفیق‌ ایستادگی در مقابل دشمن و غلبه بر آن‌ها را کسب کردند.

وی افزود: شرط نصرت الهی و غلبه بر طاغوت، مقاومت در برابر نفس و  پیروزی در آزمایش‌های الهی است.

امام جمعه موقت خواف با اشاره به تحریم‌های سنگین و مشکلات اقتصادی و جنگ تحمیلی و نیابتی از ابتدای انقلاب تاکنون گفت: پیروزی غرورآفرین در عملیات وعده صادق و ضربه مهلک بر پیکره دشمنان توسط سپاه اسلام، امروز حاصل صبر و تحمل ۴۰ ساله ملت مسلمان در برابر سختی‌ها و آزمایش‌های الهی است.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده بیان داشت: بعد از جنگ جهانی دوم تا زمان شهادت حاج قاسم کسی حتی جرئت پرتاب سنگی به سمت آمریکا نداشت، اما انقلاب اسلامی مهم‌ترین پایگاه آن‌ها را موشک‌باران و با خاک یکسان کرد.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل از خاک کشورمان به‌صورت مستقیم رژیم منحوس صهیونیستی را آماج حملات پهپادی و موشکی قرار می‌دهد بدون اینکه حتی دشمن بتواند کوچک‌ترین غلطی بکند.

امام جمعه موقت خواف عنوان کرد: صبر و استقامت ملت شریف ایران است که تاکنون موجب تقویت و اقتدار اسلام ناب محمدی و باعث تغییر معادلات منطقه در کمتر از چند دقیقه شده و این به برکت پشتوانه مردم است.

وی با اشاره به  برخی کشور‌های به ظاهر اسلامی گفت: برخی‌ها فقط عنوان اسلام را یدک می‌کشند اما در واقع حامی رژیم کودک‌کش صهیونیستی هستند اما جمهوری اسلامی ایران با اقدام غرورآفرین خود به همه جهان ماهیت اسلام حقیقی را نشان داد و مورد تحسین تمام مردم دنیا قرار گرفت.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار