رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/08/03 Thursday - 2024 24 October الخميس ، 21 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-10-17 17:13 شماره خبر : 5658 https://sobhtoos.ir/short/V1zPN 0
حجت الاسلام اسماعیل زاده:

حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده در مراسم یادواره شهدای فاجعه تروریستی کرمان گفت: کشتن مردم مظلوم به دست خبیت دشمنان، آخرین دست و پا زدن‌های استکبار جهانی در لحظات پایانی عمر منحوسش است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ مراسم یادواره شهدای حادثه اخیر تروریستی کرمان در بخش سنگان شهرستان خواف برگزار شد.

در این یادواره سخنران مراسم حجت‌الاسلام محمد اسماعیل‌زاده به تشریح دشمنی و اقدامات دشمنان انقلاب در طول تاریخ پرداخت و شهید سلیمانی را خنثی کننده بسیاری از شرارت های آنها خواند.

وی افزود: شروع شرارت و دشمنی آمریکا با ملت ایران مربوط به قبل از انقلاب اسلامی است و اگر نبود ایستادگی و ایثار شهدای والا مقام در طول تاریخ امروز جمهوری اسلامی بر فراز این قله رفیع اقتدار حضور نداشت.

اسماعیل‌زاده با اشاره به حادثه دلخراش تروریستی کرمان بیان داشت: دشمن امروز اگر توان مقابله با قدرت عظیم جمهوری اسلامی را داشت دستان کثیفش را به خون کودکان و زنان و مردان بی‌گناه فلسطینی و ایرانی آغشته نمی‌کرد.

وی ادامه داد: امروز اسرائیل همانند آن کشتی‌گیری است که از مقابله با حریفش عاجز مانده و برای تلافی شکست ننگینش دست به ضرب و شتم تماشاگران مسابقه زده است.

اسماعیل‌زاده با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی و سردار موسوی گفت: البته عجز و ناتوانی دشمن را آن روزی فهمیدیم که دشمن موش‌صفتی همچون آمریکا و اسرائیل حتی از مقابله مستقیم و رو در رو  با سرداران ما هراس داشتند و با کمال ذلت و ترس ازپشت خنجر زدند و دستان کثیفشان به خون مطهر شهدای ما آغشته شد.

وی ادامه داد: آن دختر دوساله ای که با کاپشن صورتی و گوشواره‌ای قلبی صدای مظلومیت شهدای این حمله تروریستی را به کل عالم مخابره کرد و این ذبح عظیم قطعا فتح عظیمی در پی خواهد داشت.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار