رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/06 Friday - 2024 27 September الجمعة ، 24 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-06 13:57 شماره خبر : 8784 https://sobhtoos.ir/short/NE9mn 0
امام جمعه موقت کاشمر:

امام جمعه موقت کاشمر گفت: جوانان فلسطین زمانی که با سنگ‌ریزه در مقابل دشمن ایستاده بودند به کار خود ایمان داشتند و امروز نیز با موشک در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام حسین رضایی مقدم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کاشمر که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه (ع) برگزار شد، اظهار داشت: قسمت اعظم جبهه مقاومت در مقابل جبهه کفر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه صفات مؤمنین که در قرآن کریم آمده در سربازان حضرت امام خمینی (ره) نهفته است، خاطرنشان کرد: اگر مردم از ابتدا در کنار امیرالمؤمنین (ع)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) قرار می‌گرفتند امروز نتانیاهو و یهودی وجود نداشت و امروزه باید جبهه کفر به سردمداری یهود باید همیشه رصد شود که کجاست، چه نقشه‌ای دارد و از چه سلاح و تفکری استفاده می‌کند.

امام جمعه موقت کاشمر با تأکید بر اینکه رژیم غاصب اسرائیل امروزه ازهم‌پاشیده است و قدرت آمریکا هم نتوانست این رژیم غاصب را نگه دارد، تصریح کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند جبهه مقاومت و حزب‌الله پیروز است و ما لحظه‌ای در آن تردید نداریم.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز دشمن غلبه کند تا روز قیامت دیگر خبری از اسلام نیست؛ ولی اگر امروز اسلام بر دشمن پیروز شود دیگر دشمن نمی‌تواند قد علم کند، اذعان کرد: جوانان فلسطین زمانی که با سنگ‌ریزه در مقابل دشمن ایستاده بودند به کار خود ایمان داشتند و امروز نیز با موشک در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه باید بدانیم که هزینه ایستادگی و مقاومت همیشه کمتر از هزینه فرار و سازش است، عنوان کرد: اگر هشتاد سال قبل امت اسلامی قرار را بر فرار ترجیح می‌دادند امروز یک سال هم طول نمی‌کشید تا پایه‌های این رژیم سست شود و به هم بریزد.

وی با تأکید بر اینکه همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل به پایان عمر خود نزدیک شده است، تشریح کرد: اسرائیل در حال حاضر مرده است؛ ولی هنوز دفن نشده است و امیدواریم به‌زودی شاهد دفن این موجود خبیث در جامعه باشیم.

امام جمعه موقت کاشمر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای تشکیل خود شهدای زیادی تقدیم کرد و تثبیت آن نیز ۴۰ سال به طول انجامید، ابراز کرد: جنگ راه افتاد تا انقلاب تثبیت نشود و پایان داعش ابتدای تکثیر انقلاب اسلامی ایران بود و حاج قاسم سلیمانی شهید تکثیر انقلاب بود.

وی در پایان ضمن گرامیداشت روز آتش‌نشانی، اظهار کرد: عده‌ای همه ساعت‌ها بیدار هستند تا ما در آرامش باشیم و در آتش نسوزیم و مسئولان باید تلاش کنند تا مشکل این قشر به حداقل برسد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار