رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-01 07:23 شماره خبر : 8292 https://sobhtoos.ir/short/N2rYn 0
فرمانده انتظامی رشتخوار:

فرمانده انتظامی رشتخوار، گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی مأمورین  پاسگاه انتظامی آستانه رشتخوار سارق دسترنج کشاورزان باغ‌های پسته حین ارتکاب جرم دستگیر شد.

محمد عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار داشت: پس از شکایت باغداران و رخ دادن چند فقره سرقت طی روزهای اخیر در باغ‌های پسته در شهرستان رشتخوار، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار افزود: مأمورین  نیروی انتظامی در بخش آستانه شهرستان رشتخوار با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی که در رسیدگی به این موضوع داشتند، موفق شدند متهم این پرونده را در حین ارتکاب جرم دستگیر و با هماهنگی قضایی در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه پلیس در مورد امنیت محصولات کشاورزان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد داشت، تصریح کرد: در بررسی اولیه صورت گرفته و با ارائه مستندات و مدارک موجود در این پرونده، متهم به سرقت پسته از باغ‌های در سطح این  شهرستان اعتراف و مقادیر پسته‌ سرقتی در همین رابطه کشف و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر همدستان وی نیز ادامه دارد.

عباس زاده با اشاره به معرفی متهم به مراجع محترم قضایی به شهروندان توصیه کرد نسبت به ایمن کردن باغ‌ها در جهت پیشگیری از سرقت توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار