رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/07/11 Wednesday - 2024 02 October الأربعاء ، 29 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-11 09:40 شماره خبر : 8882 https://sobhtoos.ir/short/N2r6b 0
رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی:

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان این‌که اتحاد جبهه مقاومت و عملیات وعده صادق2، او را به خاک مذلت نشانده است، گفت: این رژیم در مرز مرگ و زندگی است لذا به اجبار برای نجات خودش دست و پا خواهد زد.

حجت‌الاسلام سید حمید روحانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با تأکید بر این‌که در دین مبین اسلام انتقام و قصاص نقش مهمی دارد، اظهار کرد: تحقق عملیات وعده 2 رسالت اسلامی ایران بود.

وی با اشاره به آیه 179 سوره بقره، خاطرنشان کرد: قصاص مایه حیات و زندگی است و اگر امت اسلامی در مقابل ظلم و استبداد به وظیفه‌اش عمل نکند و انتقام نگیرد و قصاص نکند، زمینه نابودی‌اش فراهم می‌شود.

موسس و رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان خون‌خوار مانند آمریکای مزدور جنایتکار و رژیم جعلی و سفاک صهیونیست هر کجا ببینند ملت و دولتی ضعف دارند، می‌کوشند آن‌ها را به خاک و خون بکشند و از زندگی ساقط‌شان کنند بنابراین اگر عملیات وعده صادق 2 از سوی ایران صورت نمی‌گرفت باید منتظر می‌بودیم ایران به غزه تبدیل شود.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) که فرمودند: «به خدا سوگند، هر ملتى كه درون خانه خود مورد هجوم قرار گيرد، ذليل خواهد شد.» بیان کرد: رژیم صهیونیستی آن قدر وقاحت و گستاخی پیدا کرده بود که ادعا می‌کرد که با کمک آمریکا می‌خواهد پس از لبنان به سراغ ایران بیاید.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی بعد از طوفان الاقصی به طور کلی متلاشی شد این آمریکاست که نیرو و اسلحه وارد کرده و با نیروی خودش این رژیم ساقط شده را سرپا نگه داشته است الان آمریکاست در حقیقت در منطقه با امت اسلامی مقابله می‌کند و می‌جنگد و الحمدلله ایران با این حرکت نشان داد که به وظیفه الهی و انسانی خود عمل کرده و همیشه در صحنه حضور دارد و هرگز در مقابل دشمن عقب نشینی نمی‌کند.

روحانی با بیان این‌که اتحاد جبهه مقاومت و مقابله با رژیم جعلی صهیونیست، او را به خاک مذلت نشانده و متلاشی‌اش کرده است، ابراز کرد: رژیم صهیونیستی در مرز مرگ و زندگی است لذا ناگزیر است که برای نجات خودش دست و پا بزند.

وی با تأکید بر این‌که رژیم جعلی صهیونیست برای نجات خودش باید دست و پا بزند تا نابود نشود، افزود: پیش‌بینی می‌شود که این رژیم کودک‌کش ساکت نخواهد نشست اما باید بداند که هرچه بیشتر دست و پا بزند و به کشورهای منطقه حمله کند، بیشتر در معرض سقوط قرار می‌گیرد.

موسس و رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: رژیم جعلی صهیونیست تا مرز نابودی رفته و آینده سیاهی در انتظار اوست و به زودی انشاءالله شاهد سقوط رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین خواهیم بود.

وی اضافه کرد: اسرائیل پادگانی برای آمریکا است تا بتواند در منطقه آسیای غربی جایی داشته باشد و بتواند منابع منطقه را غارت کند لذا اگر رژیم صهیونیستی متلاشی شده و فلسطین آزاد شود، آمریکا به طور کلی نه تنها در منطقه خاورمیانه منافعش را از دست می‌دهد بلکه در کل جهان نیز نابود خواهد شد از این رو آمریکا برای نجات و حفظ منافعش ناچار است پادگانش را تقویت کند.

روحانی با تأکید بر این‌که رژیم صهیونیستی پادگان برای شیطان بزرگ و آمریکای جهان‌خوار است، اظهار کرد: آمریکا به هر قیمتی می‌کوشد که این پادگان را حفظ کند اما این اشتباهی بزرگ است و ان‌شاءالله به زودی زود شاهد متلاشی شدن این پادگان خواهد بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار