رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/07/11 Wednesday - 2024 02 October الأربعاء ، 29 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-10 23:03 شماره خبر : 8876 https://sobhtoos.ir/short/4yQGL 0
کاظمی‌قمی:

سفیر کشورمان در افغانستان گفت: آمریکا اراده جمهوری اسلامی ایران و توان نظامی و سیاسی کشورمان را دیده است لذا پیش‌بینی می‌شود که این کشور بکوشد که آتش را بخواباند در غیر این صورت رژیم سفاک صهیونیست و آمریکا بد خواهند دید.

حسن کاظمی‌قمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با اشاره به اقدام امشب جمهوری اسلامی ایران در واکنش به جنایات رژیم اشغالگر قدس، اظهار کرد: رژیم جعلی صهیونیست با حمایت آمریکا همواره تجاوزهایی را علیه مردم فلسطین و ملت مظلوم لبنان انجام می‌داد.

وی با اشاره به نقض حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران با به شهادت رساندن شهید مقاومت، اسماعیل هنیه، خاطرنشان کرد: ایران خون‌خواهی میهمان ایران را به رژیم صهیونیستی هشدار داده بود و اعلام کرده بود که اگر رژیم سفاک صهیونیست دست از این گونه تجاوزاتش برندارد باید منتظر واکنش جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران باشد.

سفیر کشورمان در افغانستان خاطرنشان کرد: آن‌چه که در شورای‌عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران مصوب شد و سپاه پاسداران با کمک نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع و تایید و تصویب شورای امنیت ملی انجام داد در واکنش به جنایات و لغو حاکمیت ملی ایران از سوی رژیم جعلی صهیونیست بود.

وی ادامه داد: در بیانیه سپاه پاسداران به صراحت اعلام شده است که این گام اول است و اگر رژیم اشغالگر بخواهد واکنش نظامی نشان بدهد با واکنش سخت‌تری مواجه خواهد شد.

کاظمی‌قمی با بیان این‌که رژیم صهیونیست برای مقابله با ایران، تاب‌آوری ندارد، تصریح کرد: رژیم صهیونیست در طول یک سال به نسل‌کشی‌ در غزه پرداخت با این حال نه تنها نتوانست مردم را به شکست وادار کند بلکه حتی همه مردم غزه امروز مقاومت شدند.

وی اضافه کرد: رژیم جعلی صهیونیست در لبنان نیز همان کار احمقانه‌ را انجام داد و مردم و همچنین سران مقاومت حزب‌الله را مورد هدف قرار داد.

این دیپلمات کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا رژیم صهیونیست پاسخ خواهد داد یا خیر، بیان کرد: ارتش و دستگاه امنیتی‌ رژیم جعلی صهیونیست امروز فرسوده شده و تاب آوری ندارد و از سویی سپاه پاسداران نیز اعلام کرده است که اگر این رژیم اقدام نظامی کند، واکنش‌های سخت‌تری خواهد داشت.

وی با اشاره به قدرت دفاعی، بازدارندگی‌ و حملات موشکی جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: چنان‌چه رژیم صهیونیست بخواهد واکنشی نشان دهد، باید بداند که با واکنش‌های سخت‌تر ایران مواجه خواهد شد.

کاظمی‌قمی با تأکید بر این‌که همه تجاوزهایی که رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و لبنان انجام داده است با سلاح‌های کشتار جمعی آمریکایی‌ها بوده است، افزود: با توجه به این‌که آمریکا به انتخابات نزدیک است و از سویی اراده جمهوری اسلامی ایران و توان نظامی و سیاسی کشورمان را دیده است پیش‌بینی می‌شود که این کشور جنایتکار بکوشد که آتش را بخواباند در غیر این صورت رژیم سفاک صهیونیست و آمریکا بد خواهند دید. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار