رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-15 20:05 شماره خبر : 5623 https://sobhtoos.ir/short/4XMQe 0
ائمه‌جمعه خراسان رضوی مطرح کردند:

ائمه‌‌جمعه خراسان‌رضوی گفتند: حادثه‌ اخیر کرمان که منجر به شهادت چندین تن از هموطنانمان شد نشان داد که دشمنان از مکتب حاج قاسم سلیمانی هم هراسانند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر کرمان و شهادت جمعی از هم‌وطنان اظهار کرد: حوادثی که این روز‌ها در حاشیه شخصیت سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی (اعلی‌الله‌مقامه الشریف) به وجود آمد، یک تحلیل عمیق و ریشه‌دار می‌طلبد. عزیزان من، از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، ترور در این کشور یک جریان ریشه‌دار و بوده و همگی هم یک خصوصیت و سرانجام مشترک داشته‌اند؛ اینکه هر ترور به توسعه و ترویج جریان وابسته با هدف عملیات منجر شده است.

وی افزود: تا به امروز، ترور در جامعه ما همچنین نقشی داشته است. اینکه عزیزی را از ملت بگیرد، اما آثار و افکار او را در جامعه به‌صورت مضاعف ترویج کند. در جریان وقایع اخیر پیرامون شخصیت حاج قاسم نیز همین‌طور است. سردار رشیدی که مسئله دفاع از حرم را رهبری می‌کرد، اما خود آمریکایی‌ها گفتند که خطر شهید سلیمانی از خطر سردار قاسم سلیمانی برایشان بیشتر شده، زیرا این ترور، هرچه هم که برای همه ما گران آمد و مردم را داغدار کرد، اما لایه‌های پنهان فداکاری‌های او را پیش چشم ملت ایران و همه امت‌های منطقه به نمایش گذاشت.

آیت ‎الله علم‌الهدی ضمن واکاوی ابعاد مختلف واقعه تروریستی اخیر در نزدیکی گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: حاج قاسم امسال چند بدرقه کننده و همراه داشت. از میان هزاران نفر عاشق و دلداده مکتب سلیمانی، بیش از ۸۰ نفر روزی‎شان شد که به زیارت شهید سلیمانی نائل شوند با وجود اینکه تصمیم داشتند مزار او را زیارت کنند. به‌موازات این در جبهه خارجی و دشمنان ملت نیز، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به‌صراحت گفت که شهادت این جمعیت در ایران به هیچ عنوان به ما وابسته نیست و هرکس بگوید کار آمریکاست خلاف واقع گفته است. او همچنین افزوده بود که قطعاً کار اسرائیل هم نیست.

وی افزود: چرا سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری رسمی خود باید بگوید که کار ما نیست، کار صهیونیست‌ها هم نیست؟ داعش تا عصر دیروز کاملاً بی‌تفاوت بود، اما عصر پیام داد که دو نفر مزدور تروریست ما این کار را کرده‌اند. این وضعیت چه پیامی دارد؟ آمریکایی‌ها نگران هستند که ماجرای امسال، پرونده آن‌ها را در مسیر انتقام ایران سنگین‌تر کند. برادران و خواهران، این‌ها توطئه کردند. داعش را راضی کردند کار را گردن بگیرد برای اینکه جریان متوجه اسرائیل نشود و رژیم صهیونیستی در خط انتقام ایران قرار نگیرد.

مطالبه مردم انتقام خون شهدای حادثه تروریستی کرمان است

حجت الاسلام محمود شرفی در خطبه‌های نمازجمعه سبزوار با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان، افزود: در این حادثه شماری از علاقه‌مندان و زائران مرقد سردار دلها، به وسیله مغزهای فاسد و دست های آلوده به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به رویداد مهم انتخابات اسفندماه امسال گفت: انتخابات مظهر اقتدار ملی، حافظ عزت و شوکت کشور و جلوگیری از سوء استفاده تبلیغاتی دشمنان است.

حجت الاسلام شرفی افزود: دستگاه های دولتی و نهادهای حاکمیتی باید با انجام درست وظایف خود، خدمت رسانی به مردم و پیگیری مطالبات آنان، زمینه انتخابات پرشور را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمن در پی دلسرد کردن مردم و کاهش مشارکت در عرصه انتخابات است، مبلغان دینی، استادان، معلمان و فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و رسانه ها با جهاد تبیین و ایفای نقش خود، زمینه مشارکت پرشور جامعه در عرصه انتخابات را ایجاد کنند.

حجت الاسلام شرفی با بیان اینکه راهکار کاهش مشکلات کشور قهر کردن با صندوق رای نیست، افزود: مردم بصیر ایران با حضور پرشور خود در انتخابات باری دیگر طراوات و شادابی انقلاب را به نمایش گذاشته و دشمن را مایوس خواهند کرد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به عملیات هویزه در ۱۶ دی ماه سال ۱۳۵۹ اشاره کرد و گفت: در این عملیات پنج رزمنده مخلص سبزواری به نام های "محمد فاضل، حسن فتاحی ثانی، مجید مهدوی، سیدمصطفی مختاری و مجید کریمی" به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

بصیرت مردم ایران، دشمن را به جنون کشانده

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم یعقوبی امام جمعه نیشابور در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: امروز دنیا در حال تغییر است و خاورمیانه دارد جایگاه الهی خود را پیدا می کند تمام ادیان آسمانی از منطقه غرب آسیا و کشورهایی مانند فلسطین، عراق، سوریه و ایران به وجود آمده اند، یعنی این منطقه، منطقه ظهور و طلوع تمدن های دیدنی و ادیان آسمانی است.


وی با اشاره به اینکه امروز این منطقه درگیر یک تحول بزرگ، یک دگرگونی ژرف و عمیق است که ما باید با توجه و بصیرت شرایط را درک کنیم و در میدان اتفاقات زمانمان حضور داشته باشیم،افزود: امروز صبر و بصیرت مردم ایران دشمن را به جنون انداخته است.


وی ادامه داد: طبیعی است در یک کشور بزرگ و هم مرزی با قومیت ها و ملیت های مختلف و لانه هایی که دشمن قسم خورده ما آمریکا و صهیونیسم در گوشه و کنار ما دارد، علی رغم تمام تلاشی که سربازان گمنام، نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی و... دارند با چنین حوادثی روبرو شویم البته باید تلاش کنیم که این اندک اتفاقات نیز پیش نیاید.


امام جمعه نیشابور با اشاره به اتفاقات غزه گفت: امروز مردم فلسطین و جبهه مقاومت عزم و اراده شان قوی‌تر از سه ماه قبل است و حالا فهمیده اند که اسرائیل از تار عنکبوت هم سست تر است و متوجه شده اند چطور می توانند به اسرائیل ضربه بزنند و از ضربه زدن به اسرائیل احساس غرور می کنند و درود خدا بر حاج قاسم سلیمانی که این توانمندی را به ملت فلسطین و لبنان تقدیم کرد و حالا این ملت فلسطین و مردم غزه هستند که آمریکا و اسرائیل را از پا درآورده اند.


حجت الاسلام یعقوبی بیان داشت: در مقابل صهیونیست ها بهم ریخته اند و سرگیجه گرفته اند و نمی دانند برای دفاع چه کنند؟ ناامیدی در نیروی‌های نظامی و سیاسی صهیونیستی به اوج خود رسیده و لشکر صهیونیست که فکر می‌کرد خلیلی زود غزه را تصرف می کند حالا با خسارت زیادی که به تجهیزات و نیروهای او وارد شده است، عققی نشینی می کند به طوری ما دوستان او پشیمان هستند به غلط کردیم، افتاده اند و اسرائیل را سرزنش می کنند که چرا چنین کاری کرده است.


وی اظهار داشت: آنها اعتبار سیاسی و اجتماعی خود و اربابانشان را هزینه کردند و از دست دادند و افکار جهانی برای آنها بر علیه آنها برآشفته شده است.

دشمن از ارادت مردم به سردار دلها میترسد

حجت‌الاسلام حسن جهانشیری امام‌جمعه رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی‌بن‌ابیطالب علیه السلام شهر رشتخوار با اشاره به اینکه دشمن امروز از میزان محبوبیت و ارادت مردم نسبت به سردار دل‌ها ترس و هراس دارد،  گفت: قطعا پس از برچیده شدن و ریشه‌کن شدن داعش توسط سردار دل‌ها، آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و برخی کشورهای عرب مرتجع عامل احیای مجدد داعش هستند.

 امام جمعه رشتخوار با محکوم‌کردن جنایت اخیر دشمن در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، گفت: حمله انتحاری به عاشقان سردار دل‌ها که شهادت جمعی از هموطنان در کرمان را به دنبال داشت،  یک حمله جنایتکارانه و ناجوان‌مردانه بود، قطعا برای انجام این جنایت دشمنان، انتقام خون شهیدان و هموطنانمان را خواهیم گرفت. 

 وی همچنین با اشاره به دستاوردهای دولت و خبرهای خوش در سایر عرصه‌های مهم کشور، در جمع نمازگزاران، بیان داشت: بیش از ۱۰۵ دستاورد و خدمت بزرگ طی مدت زمان کوتاه انجام شده که در بخش‌های مهم کشور بدست آمده از جمله تعلق گرفتن کمک هزینه به کشاورزان که کشاورزان عزیز کمک هزینه دریافت خواهند کرد، ورود ایران به بازار اورآسیا، افزایش ۳۷ درصدی ترانزیت، رشد صادرات اورآسیا، نهضت ملی، صادرات داروهای ایرانی و آغاز توزیع نیروی فوق تخصصی پزشکی، سیستم حمل و نقل، دستیابی ایران به تولید نانوی پارچه ای و...  بخشی از این دستاوردهاست. 

دشمن از تفکر و مکتب حاج قاسم سیلی محکمی خورده است

حجت الاسلام سیدقاسم دهقانی امام جمعه بجستان در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن عرض تسلیت به ملت ایران در مورد حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: دشمن فکر میکند ملت ما از مرگ هراس دارد و میترسد ولی ملت ایران مرگ در راه خدا و شهادت را بالاترین افتخار میداند.

وی افزود: دشمن تا دیروز از حاج قاسم وحشت داشت، در ترور حاج قاسم آنقدر کارکرد که هیچ اثری از حاج قاسم نباشد و به بدترین و فحیع ترین حالت ممکن او را از دنیا بردند اما احمقند و نمیداند که حاج قاسم به مکتب سیدالشهدا متصل است و امروز تفکر ومکتبش باعث شده تا سیلی محکم و سنگینی بخورد.

خطیب نماز جمعه بجستان تصریح کرد: استیصال امروز دشمن به این خاطراست که تفکر و اقتدار ملت ایران را که به مکتب الهی متصل است درک نکرده و نشناخته است.
 
دهقانی با تاکید بر این که  فاجعه تروریستی کرمان مستقیم زیر سر آمریکا و اسرائیل  است گفت: امروز دشمن به چه‌کنم چه‌کنم افتاده است و تمام هدفش کمرنگ کردن حضور مردم در۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند می‌باشد.


 وی در پایان بیان کرد: اعلام میکنیم  ۴۰ سال پای نظام مانده‌ایم و بار دیگر با حضور خودمان تمام نقشه هایش{دشمن} را نقش برآب خواهیم کرد.

گناه شهدای کرمان، مبارزه با استکبار بود

حجت‌الاسلام علی احدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کاشمر که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه‌السلام برگزار شد، اظهار داشت: حادثه تروریستی که در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی در کرمان به وقوع پیوست دل همه امت اسلامی را جریحه‌دار کرد.

وی با بیان اینکه این سختی‌هایی که مردم تحمل می‌کنند و کودکان و زنانی که در کرمان پرپر شدند و افرادی که در بیمارستان درد می‌کشند برای این است که ملت ایران با ظلم و استکبار مخالف هستند، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حرکت دسته‌های عزاداری آغاز شد.

امام جمعه موقت کاشمر با تأکید بر اینکه قیام ۱۹ دی در قم توسط روحانیون برای مبارزه با ظلم شکل گرفت و اعتراض خود را آغاز کردند، تصریح کرد: ۴۰ روز بعد در تبریز این اعتراضات شکل گرفت و این موارد سرآغاز شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران در سراسر کشور بود و همه این موارد برای مبارزه با ظلم و استکبار بود.

وی با اشاره به اینکه تکیه به خداوند و تکیه به توان مردم در عین مظلومیت به ایران اسلامی اقتدار داده است، اذعان کرد: سنت الهی انتقام را در بر خواهد داشت و دشمنان باید بدانند که کوچک‌تر از آن هستند که بخواهد ملت بزرگ ایران اسلامی را از مسیر اصلی خود دور کند و تکیه بر خون شهدا مسیر خود را ادامه خواهیم داد.

حجت‌الاسلام احدی با بیان اینکه انتخابات بزرگ‌ترین و مهم‌ترین آزمون‌هایی است که در پیش داریم، عنوان کرد: همه باید در جهت مشارکت حداکثری نقش ایفا کنند و افرادی که دارای تریبون دارند باید در جهت جهاد تبیین حرکت کنند و مردم باید بدانند که قهر با صندوق تنها جبهه دشمن را تقویت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه خدمت زیاد انجام می‌شود و این باید در سفره مردم و میدان‌دیده شود، تشریح کرد: مشکلات جدی در کشور داریم که باید مسئولان در جهت برطرف‌کردن این مشکلات تلاش بیشتری داشته باشند و مشکلات که امروز وجود دارد در شأن جمهوری اسلامی نیست؛ ولی قهر با صندوق حل‌کننده این مشکلات نیست.

دشمن به دنبال فضای امنیتی در جامعه است

حجت‌الاسلام سید محمد معلمی در آئین خطبه‌های نماز عبادی،سیاسی جمعه تربت‌حیدریه به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اشاره کرد و افزود: دست‌های پلید شیطانی از آستین خبیث صهیونیست بین‌الملل و آمریکای ظالم بیرون آمد و در سالروز ولادت حضرت فاطمه سلام‌الله و چهارمین سالگرد شهید سلیمانی مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند. 

وی تصریح کرد: اهداف از این اقدامات بزدلانه و کورکورانه آن‌ است که به اقتدار نظام اسلامی که به لحاظ امنیتی و نظامی در سراسر دنیا شناخته شده‌است آسیب برسانند و فضای عمومی جامعه را نسبت به برقراری امنیت دچار تردید کنند. 

معلمی اضافه کرد: دشمن بدنبال آن‌ است با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری انتخابات فضای کشور را ملتهب و امنیتی کند و از طرفی سرپوشی بر ناکامی‌های خود در جبهه مقاومت بگذارد و اینگونه القا کند که قدرت اول دنیا انها هستند کما اینکه عملا چنین موضوعی صحت ندارد. 

خطیب جمعه تربت‌حیدریه گفت: متاسفانه آمریکا و اروپا از این رژیم کودک‌کش حمایت می‌کنند، اما نظام اسلامی با هدف همگرایی و همبستگی در برابر ظلم و جنایت اسرائیل، بدنبال آن‌ است تا همه ملتها به حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ‌پاخیزند. 

وی خاطرتشان کرد: هدف نظام اسلامی و جبهه مقاومت آن است با حداقل تلفات بساط این رژیم موقت صهیونیستی را جمع کرد، البته قطعا انتقام سخت و بازدارنده درپیش است، در عین حال جریان حنگ‌افروز رژیم صهیونیستی بدنبال آن‌است تا ایران را وارد یک جنگ نظامی و دیگر کشورها را نیز شریک کند و منطقه را کاملا جنگی تا به اهداف خود برسد. 

معلمی بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی یک ضربه راهبردی و غیرقابل ترمیم بود و آنچه که از دشمن می‌بینم یک ضربه تاکتیکی است و برنامه‌ای ندارند و همه از روی استیصال است. 

امام جمعه تربت‌حیدریه اظهار کرد: باید مراقبت کنیم با هیجانی کردن فضای عمومی عظمت و اهمیت راهبردی جبهه مقاومت را آسیب نزنیم، در عین حال و در طول سالیان اخیر نهاد امنیتی و نظامی توطئه‌های زیادی را شبیه اتفاق اخیر کرمان خنثی کردند اما نوع فعالیت‌های آنها محرمانه و سری است تا امنیت روانی جامعه آسیبی نبیند و نتایج این اقدامات را اعلام عمومی نمی‌کنند. 

در پایان اقامه نماز جمعه، مردم تربت‌حیدریه در محکومیت عملیات تروریستی گلزار شهدای کرمان به خیابان آمده و ضمن تنفر و انزجار از این حرکت بزدلانه و کورکورانه خواستار انتقام سخت شدند.

دشمنان از مزار شهید سلیمانی هم ترس دارند

حجت‌الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تربت‌جام که در محل مصلی الغدیر تربت‌جام برگزار شد با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به خود و نمازگزان اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی با اقدامات جنایتکار خود نشان دادند که از حضور پرشور مردم در مزار شهید سلیمانی هم ترس دارند.

وی تصریح کرد: ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند، جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند و بدانند که مردم ما از رهبری و شهیدانشان نخواهند گذشت.

امام جمعه تربت‌جام با عنوان این که دشمن از نام و یاد سردار سلیمانی می ترسد،ر سلیمانی اشاره کرد و گفت: هدف از عملیات تروریستی کرمان، پوشش دادن شکستی است که دشمن از غزه خورده است.

حجت‌الاسلام اسلامی انتقام از سردار سلیمانی با شهادت زائران و بازداشتن مردم از زیارت گلزار شهید سلیمانی را از دیگر اهداف حادثه تروریستی کرمان بیان کرد و خاطر نشان کرد: مردم ایران اهل ترس نیستند و هدف دیگر دشمن این است که می‌خواهند ایران دست به اقدامات نپخته و احساساتی بزند.

وی در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت و فرماندهی کل قوا، حکیمانه و پخته عمل می‌کنند، بیان داشت: ایران اسلامی از طریق جبهه مقاومت انتقام خود را می‌گیرد و فرزندان سلیمانی در همه جا حضور دارند.

حلقه محاصره رژیم موقت صهیونیستی باید تنگ تر شود

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: در سالروز شهادت سردار دل‌ها، دشمنان اسلام و ایران اسلامی نتوانستند حضور مثال‌زدنی مردم را در جوار مزار حاج قاسم ببینند.

امام جمعه سرخس افزود: حضور مثال‌زدنی مردم، یعنی مردم در راه مقاومت و تقویت جبهه مقاومت و نفرت و برائت از دشمنان سردار و جبهه مقاومت یعنی صهیونیست‌‌ها و تکفیری‌ها قدم برمی‌دارند.

وی بیان کرد: شهادت جمعی از هم‌وطنانمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را به امام زمان(عج) صاحب این کشور و نائب بر حقش مقام معظم رهبری و جبهه مقاومت، محور مقاومت ایران اسلامی و ملت ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به علت این حادثه در این مقطع زمانی تصریح کرد: حاج قاسم پرچم‌دار مبارزه با آمریکا، اسرائیل و تروریست بود؛ صاحبان تروریست‌ها اوج کینه خود را با به خاک و خون کشاندن زائران حاج قاسم در این مقطع زمانی نشان دادند.

امام جمعه سرخس ادامه داد: داعشی‌ها چون موش‌ها در سوراخ‌شان پنهان شدند؛ حاج قاسم این بزدلان را نابود کرد؛ این اوج ضعف تروریست‌ها بود، برای اینکه توان جنگ مستقیم را ندارند، دست به این ترورهای کور می‌زنند.

وی عنوان کرد: قلاده‌ داعشی‌ها در دست آمریکا و اسرائیل است؛ امروز اربابان تروریست‌ها در باتلاق طوفان الاقصی فرو رفتند و به‌زودی نابود می‌شوند.

حجت‌الاسلام بختیاری اضافه کرد: در مقطعی که دشمن صهیونیستی نمی‌تواند در مقابل غزه بایستند، نتانیاهوی ذلیل به‌دنبال خلاصی از محاصره جبهه مقاومت است؛ در ایران، لبنان و سوریه اقدامات تروریستی انجام می‌دهند تا از این محاصره فرار کنند، اما این محاصره هر روز تنگ‌تر می‌شود.

امام جمعه سرخس بیان کرد: عامل اصلی جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان، آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی هستند؛ قریب به سه ماه است، مردم غزه در خاک و خون می‌غلتند و همه مسلمانان باید متوجه شوند، تروریست‌ها مزدوران آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی هستند.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: هدف دشمن از این جنایت‌ها این است که القای شکست اقتدار نهادهای امنیتی و نظامی ما را داشته باشد؛ نه تنها نهادهای امنیتی و نظامی ما مقتدر هستند، بلکه مردم ما نسبت به این نهادها تعصب دارند و قدر این نهادها را می‌دانند.

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه انتقام جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان قطعی است، افزود: هم عملیات و انتقام تاکتیکی و از آن مهم‌تر باید انتقام و عملیات راهبردی انجام شود؛ عملیات راهبردی این است که حلقه محاصره رژیم موقت صهیونیستی تنگ‌تر شود تا دیگر آمریکا و اسرائیلی در غرب آسیا وجود نداشته باشد.

امام جمعه سرخس در ادامه با بیان اینکه تبیین زمینه‌ساز، راه‌شناسی و راهیابی برای درک حقیقت و فهم باطل است، گفت: در دوران جاهلیت مدرن توسط رسانه‌ها و فضای مجازی که عمده آن در اختیار صهیونیست‌ها است، راه حقیقت را غبارآلود می‌کنند تا از مسیر منحرف و با تردید گام برداریم.

وی افزود: دشمن همیشه پنجه‌های چدنی خودش را در دستکش مخملی پنهان می‌کند؛ افسران جنگ نرم جهاد تبیین باید دسیسه‌های دشمن را برملا کنند؛ در جهاد تبیین باید فرصت‌ها و میدان را از دشمنانمان بگیریم.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار