رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1402-12-26 20:25 شماره خبر : 6344 https://sobhtoos.ir/short/4Q9y2 0
دبیر ستاد خدمات سفر خلیل‌آباد:

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان خلیل‌آباد گفت: شهرستان خلیل‌آباد با بیش از ۲۵ جاذبه گردشگری، تاریخی و زیارتی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

محمد نظام‌آبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار داشت: تا به امروز حدود سه نشست ستاد خدمات سفر شهرستان خلیل‌آباد با حدود ۵۰ مصوبه تشکیل و این مصوبات از طریق اعضای ستاد در حال پیگیری و اجرا است.

وی با بیان اینکه نشست‌های فرعی در بخش ششطراز برگزار و مصوباتی نیست اتخاذ و در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی جهت تأمین و تهیه اقلام ضروری شب عید و ایام تعطیلات از سوی جهاد کشاورزی و اداره صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

مدیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه در این ایام تشدید نظارت‌ها و رصد بازار از سوی دستگاه‌های متولی انجام شده است، تصریح کرد: مراسم سال‌تحویل در بقاع متبرکه شهرستان خلیل‌آباد نیز در حال برنامه‌ریزی است.

وی با اشاره به اینکه سفره افطار ساده در امامزاده شاهزاده قاسم علیه‌السلام ارغا و امامزاده سید حسن علیه‌السلام میرآباد تا پایان ماه مبارک رمضان از سوی متولیان و اداره اوقاف نیز پهن خواهد شد، اذعان کرد: مسافران و گردشگران در مدارس و اقامتگاه‌های بوم‌گردی سطح شهرستان خلیل‌آباد می‌توانند اقامت و اسکان داشته باشند.

نظام‌آبادی با بیان اینکه ۵ اقامتگاه بوم‌گردی و ۲ مدرسه با ظرفیت حدود ۲۰۰ نفر در هر شب آماده اسکان مسافران و گردشگران در شهرستان خلیل‌آباد هستند، عنوان کرد: فضاسازی و زیباسازی سطح شهر کندر و خلیل‌آباد از سوی شهرداری‌های این دو شهر در حال انجام است.

وی با تأکید اینکه اورژانس و بیمارستان‌های شهرستان خلیل‌آباد در آمادگی کامل هستند و شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد نیز برای رفع نیاز دارویی در ایام نوروز تلاش کرده است، تشریح کرد: برنامه‌ریزی جهت اعزام تیم‌های مشترک نظارتی از سوی ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، اماکن، بهداشت و درمان و دیگر دستگاه‌های مرتبط انجام شده است.

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان خلیل‌آباد با اشاره به اینکه با جایگاه‌های سوخت نفت و گاز هماهنگی لازم به‌منظور رفع نواقص احتمالی و تهیه سوخت موردنیاز در ایام نوروز هماهنگی لازم به‌عمل‌آمده است، ابراز کرد: شهرستان خلیل‌آباد با بیش از ۲۵ جاذبه گردشگری، تاریخی و زیارتی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار