رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مدیر نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان:

مدیر نمایندگی جامعةالمصطفی خراسان گفت: جامعةالمصطفی به عنوان یک نهاد برآمده از دل این انقلاب است و با تفکرات ناب امام راحل و رهبر معظم انقلاب پایه‌گذاری شده است که معارف را در سطح بین‌الملل تبیین و‌ توسعه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌ توس»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله سعیدی‌فاضل ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس جامعةالمصطفی العالمیه اظهار کرد: امروز ما در نقطه‌ای از تاریخ ایستادیم که به عنوان حوزه علمیه میراث‌دار رسالت پیغمبران، هدایت جوامع، سعادت جامعه انسانی و جامعه بشری هستیم.

وی افزود: امروز میراث مکتب پیغمبر اکرم و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام هستیم که آنها با بذل جانشان در جهت هدایت و اقامه دین مبین اسلام اقدام کردند و در جهت هدایت انسان‌ها قدم برداشتند.

مدیر نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان ابراز کرد: امروز ما زیر پرچم قرآن کریم این کتاب هدایت بشری و همچنین زیر پرچم ولایت اهل بیت علیهم‌السلام افتخار سربازی حضرت ولی عصر(عج) را داریم و امروز ما میراث‌دار ظرفیت عظیم منابع اسلامی و فقاهت دینی در حوزه های علمیه هستیم که از صدر اسلام توسط علمای بزرگ و فقهای بزرگ به ما رسیده است.

وی تصریح کرد: امروز در نقطه‌ای از تاریخ قرار داریم که در جهان ظلمت جهل و مانند آن تکثیر شده و توسط دشمنان در حال اقامه و جایگزینی به‌جای روح هدایت است اما خوشبختانه بازتولید معارف اسلامی توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی و امام راحل به صورت اقامه دین در جامعه اسلامی محقق شده است.

سعیدی فاضل عنوان کرد: اسلام معارف را از سطح خرده فردی به سطح اجتماع اعتلا بخشید، اسلام معرفت توحید را تا جزئی‌ترین احکام را در سطح اجتماع اقامه نمود.

وی اضافه کرد: جامعةالمصطفی العالمیه به عنوان یک نهادی که برآمده از دل این انقلاب است و با تفکرات ناب امام راحل و رهبر معظم انقلاب پایه‌گذاری شده است لذا وظیفه دارد که معارف را در سطح بین‌الملل تبیین و‌ توسعه دهد.

 مدیر نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های استان، اضافه کرد: جامعةالمصطفی به دنبال تربیت طلاب عالم پارسای انقلابی کارآمد است و دست همکاری به سمت تمامی مراکز، نهادها و اساتید فاضل دراز می‌کنیم و خاضعانه از همه همکاران عزیز و اساتید و اعضای هیئت علمی تقاضا دارم در این مسیر کمک نمایند تا با اتحاد بتوانیم طی طریق کنیم.

 وی با اشاره به بخشی از منویات رهبر معظم انقلاب، افزود: طلاب جامعةالمصطفی العالمیه در عین تنوع وحدت زبانی، وحدت قلبی دارند و این به معنی وحدت در عین کثرت است.

 انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار