رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-03 09:51 شماره خبر : 7968 https://sobhtoos.ir/short/eRL06 0
مدیرعامل آتش‌نشانی نیشابور خبر داد؛

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: عدم رعایت سرعت مطمئنه و ناتوانی در کنترل خودرو، موجب انحراف از مسیر یکدستگاه خودرو ام وی ام در جاده باغرود و فوت مردی میانسال شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور ابوالفضل اسدی با اشاره به اینکه این خودرو سواری غروب روز گذشته در مسیر جنوب به شمال در حرکت بوده که به علت سرعت زیاد و عدم کنترل وارد آیلند میانی جاده باغرود شده است، گفت: خودرو پس از برخورد با مردی میانسال که به همراه دوستانش در حال ورزش بوده‌اند، باعث مرگ وی شده است.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی ایستگاه شهید صدیقی به همراه مدیر عملیات سازمان که در حال بازگشت از مأموریت دیگری در همان منطقه بوده‌اند، پس از رسیدن به محل حادثه ضمن جداسازی باتری خودرو و انجام عملیات احتیاط حریق، محل مورد نظر را ایمن سازی نمودند. 

اسدی با بیان اینکه راننده خودرو سواری مزبور زنی جوان بوده که در این حادثه آسیب ندیده است، گفت: همچنین خودرو سواری یاد شده ضمن برخورد با فرد متوفی، آلاچیق داخل آیلند را نیز سرنگون کرده و پس از برخورد با گارد ریل سمت مخالف متوقف شده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار