رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-03-02 09:59 شماره خبر : 7076 https://sobhtoos.ir/short/e8AEy 0
هنیه تصریح کرد:

رئیس دفتر سیاسی حماس در مراسم تشییع شهدای خدمت در دانشگاه تهران گفت: در آخرین دیداری که با شهید رئیسی داشتم ایشان به مواضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اسماعیل هنیه صبح امروز در مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان در دانشگاه تهران، گفت: ای برادارن عزیز، ضمن درود به شما اعلام می‌کنم به نام ملت پایدار فلسطین و گروه‌های مقاومت فلسطین از غزه آمده‌ایم تا به جمهوری اسلامی ایران تسلیت بگوییم.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان و در سفر به تهران دیداری با آقای رئیس جمهور داشتیم و باردیگر به مواضع ثابت جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین تاکید کرد و ما هم گوش دادیم. در این دیدار به چند محور اشاره کردند که من به ۳ محور اشاره می‌کنم.

رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه مساله فلسطین، مساله اول امت اسلامی است، گفت: امت اسلامی از همه ظرفیت‌های خود برای آزادی فلسطین استفاده می‌کند. مساله فلسطین تنها سیاسی نیست و در عمق عقیده امت اسلامی قرار دارد. در این سرزمین قبله اول مسلمانان و معراج پیامبر اکرم وجود دارد.

هنیه شهید رئیسی در بخش دیگری از صحبتهای خود تاکید کردند «مقاومت یک انتخاب استراتژیک است تا آزادی فلسطین را محقق کنیم. مقاومت در فلسطین سنگر اول جبهه مقاومت است. ما در جمهوری اسلامی ایران به حمایت خود از مقاومت ادامه می‌دهیم تا اهداف ملت فلسطین محقق شود.»

وی با بیان اینکه نبرد طوفان الاقصی مورد سومی بود که آیت‌الله رئیسی متذکر شدند، تصریح کرد: ایشان گفتند و همانگونه که ما هم میبینیم «طوفان‌الاقصی» نبردی بود که قلب رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داد و یک تحول تاریخی در سطح جهانی ایجاد کرد. ملت فلسطین و مردم قهرمان غزه این نبرد را تا آزادی کامل فلسطین و قدس شریف ادامه خواهند داد.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت:  مطمئن هستیم جمهوری اسلامی به حمایت از ملت فلسطین توسط رهبر انقلاب و مسئولانش ادامه خواهد داد تا در بالای مسجد الاقصی پرچم پیروزی را برافرازیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار