رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/07/29 Sunday - 2024 20 October الأحد ، 17 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-29 11:04 شماره خبر : 9137 https://sobhtoos.ir/short/Vv8M3 0
استاندار خراسان رضوی:

استاندار خراسان رضوی در خصوص فرآیند انتخاب مدیران در استان گفت: تلاش ما این است که بهترین مدیران را بر مسند قدرت بنشانیم چون در مسیر خدمت به مردم نباید با کسی تعارف داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، غلامحسین مظفری در مراسم روز ملی صادرات که در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد ضمن تبریک روز ملی صادرات به صادرکنندگان استان، اظهار کرد: در حوزه صادرات دولت و بخش خصوصی استان اگر در کنار هم باشند حتما توفیقاتی را به دست خواهیم آورد.

استاندار خراسان رضوی گفت: در کشور به یک عقلانیت رسیده‌ایم که باید در کنار هم برای مردم کار کرده و از همه ظرفیت‌های استان استفاده کنیم.

وی ابراز کرد: در همه حوزه‌های کشور بعد از فراز و فرودها امروز به این نتیجه رسیده‌ایم که در کنار هم باید گام‌های بلند را برداریم.

مظفری با اشاره به ظرفیت‌ها در کنار مشکلات استان بیان کرد: اگر این هجمه‌ها و فشارهایی که به مردم ما وارد می‌شود به هر ملتی وارد شده بود تا الان نابود شده بود ولی ما به این مرحله از رشد و خدمت رسیدیم.

استاندار خراسان رضوی در خصوص فرآیند انتخاب مدیران در استان گفت: تلاش ما این است که بهترین مدیران را بر مسند قدرت بنشانیم چون در مسیر خدمت به مردم نباید با کسی تعارف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در برخی از دستورالعمل‌ها نیازمند بازنگری هستیم خاطرنشان کرد: باید در خصوص ثمربخشی این دستورالعمل‌ها یا بالعکس تصمیم‌گیری کنیم و برای موارد چالشی راه‌حلی بیندیشیم.

مظفری در ادامه گفت: وظیفه ما به عنوان دولت تامین زیرساخت و تسهیل‌گری است و رویه مدیران ما در دستگاه‌های اجرایی هم به همین نیز باید به همین سمت باشد.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا با رفع موانع و مشکلات موجود و بازنگری مقررات بتوانیم قدم‌های بزرگی را در جهت توسعه صادرات استان برداریم.

گفتنی است؛ در این مراسم از سند توسعه صادرات خراسان رضوی رونمایی شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار