رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/07/21 Saturday - 2024 12 October السبت ، 9 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-21 13:23 شماره خبر : 9032 https://sobhtoos.ir/short/VpRYk 0
مدیر آبفای تربت‌جام خبر داد:

مدیر آبفای تربت‌جام گفت: دوره آموزش مدیریت بحران و پدافند غیر عامل با شرکت ۴۵ نفر از همکاران شهرستان‌های استان خراسان رضوی به مدت1 روز به میزبانی آبفای تربت‌جام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ پیش از ظهر امروز در محل سالن جلسات اداره آبفای تربت‌جام دوره آموزش مدیریت بحران و پدافند غیر عامل با شرکت ۴۵ نفر از همکاران شهرستان‌های استان خراسان رضوی به مدت یک روز و به میزبانی آبفای تربت‌جام برگزار شد.

مرتضی اشراقی بیان داشت: این دوره آموزشی با شرکت همکاران از شهرستان‌های شرق خراسان خواف، تایباد، فریمان، باخرز، سرخس و صالح آباد و با همکاری دفتر مدیریت بحران و آموزش استان و روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان تربت‌جام برگزار شده است.

مدیر آبفای تربت‌جام بیان داشت: در این دوره آموزشی نبی زاده از موسسه آموزش رایانگان خراسان در خصوص مدیریت بحران و پدافند غیر عامل به همکاران را ارائه نمودند.

اشراقی در پایان خاطر نشان کرد: این اقدام تداوم خواهد یافت و در مرحله بعد شهروندان آموزش‌های لازم را خواهند دید تا در زمان بحران آشنایی کامل جهت مقابله با اتفاقات پیش روی خود داشته باشند.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار