رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/07/30 Monday - 2024 21 October الاثنين ، 18 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-06-24 10:26 شماره خبر : 4206 http://sobhtoos.ir/short/4LBqB 0

به گزارش پایگاه خبری صبح توس؛ حجت‌الاسلام علی احدی، امام‌جمعه موقت کاشمر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه‌السلام برگزار شد، اظهار داشت: ستمگران در قدرت باقی نخواهند ماند و بسیاری از آنها در همین دنیا مجازات خواهد شد و یکی از این ستمگران رژیم ستمگر و کودک کش اسرائیل است.
وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر  هشدار دادند که دشمن بر روی تخریب وحدت ملی و امنیت ملی کار می‌کند، باید مراقب باشیم که بحران ایجاد نشود، خاطرنشان کرد: نباید از حرکات دشمن غافل شویم و همیشه باید هشدار باشیم تا در توطئه‌های دشمنان گرفتار نشویم.
امام‌جمعه موقت کاشمر با تأکید بر اینکه دشمن با تخریب دولت به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: دنیا نفرت زیادی از رژیم کودک کش اسرائیل دارند و منفورترین رژیم در دنیا، اسرائیل است.
وی با اشاره به اینکه نظام یک درخت تناور شده و آن‌قدر قدرتمند و مقتدر هست که این بادها نمی‌تواند به این درخت تناور آسیبی وارد کند، اذعان کرد: افرادی که به دنبال ترویج بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه هستند و همچنین اموال عمومی را تخریب می‌کنند به دنبال خدمت به مردم نیستند.
انتهای پیام/
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار