رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-12-01 17:10 شماره خبر : 6058 https://sobhtoos.ir/short/N3a0a 0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام گفت: موضوع انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران نماد مردم سالاری دینی، مظهر اختیار و اقتدار مردم و حاکمیت عقل و منطق در جامعه است.

ابراهیم بیدل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با بیان اینکه انتخابات نشانه‌‌ی استحکام پایه‌های مردم‌سالاری اسلامی است اظهار کرد: موضوع انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران نماد مردم سالاری دینی، مظهر اختیار و اقتدار مردم و حاکمیت عقل و منطق در جامعه است.

وی تصریح کرد: شرکت در انتخابات مختلف ادای دین به شهیدان و پافشاری بر راه و مسیر نورانی این طائران طاهر آسمان عشق و ایثار و فداکاری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام با اشاره به تبلیغات و هجمه دشمنان برای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ضمن مأیوس کردن دشمنان می‌تواند چشم طمع ایادی استکبار را قطع کند.

بیدل در ادامه خاطر نشان کرد: در نظام مردم سالاری دینی مجلس حرف اول را می‌زند؛ البته لازمه تشکیل مجلس مقتدر، انتخاب صحیح، آگاهانه و افراد کارآمد، متخصص و متعهد به انقلاب، نظام و دلسوز به کشور است.

وی در پایان بیان داشت:  با حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند به دنیا ثابت می‌کنیم که با وجود همه مشکلات اقتصادی هنوز دلسوز کشور، نظام و انقلاب خود هستیم و به پشتیبانی از آن می‌پردازیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار