رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/02/11 Tuesday - 2024 30 April الثلاثاء ، 21 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-16 16:41 شماره خبر : 6499 https://sobhtoos.ir/short/4ORXJ 0
مدیر حوزه علمیه مرحوم هراتی تربت‌حیدریه:

مدیر حوزه علمیه مرحوم هراتی تربت‌حیدریه گفت: رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی آخرین نفس‌های خود را می‌کشد وگواه آن خاکریزی است که جبهه مقاومت در سواحل مدیترانه و سرزمین‌های اشغالی ترسیم کرده‌است.

آیت‌الله محمدرضا عصمتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌توس»اظهار کرد: مبارزات ملت فلسطین از همان روزهای ابتدایی اشغال سرزمین بیت المقدس شکل گرفت و با فراز و نشیب‌های در دوران مبارزه نیز همراه بود.

وی تصریح کرد: جهانی کردن مسئله فلسطین و اینکه این قیام نیازمند یک حرکت عمومی و بسیج جهان اسلام است از مهمترین اهداف راهپیمایی باشکوه روز حهانی قدس است. 

عصمتی ادامه داد: در شرایطی که رژیم غاصب صهیونیستی تمام امکانات و تجهیزات خود را علیه منافع ملی جمهوری اسلامی ایران بسیج کرده، راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در واقع دفاع از امنیت و منافع ملی و آرمانهای فلسطبن است. 

فرمانده بسیج طلاب جنوب خراسان رضوی خاطرنشان کرد: سران استکبار با کمک ارتجاع عرب در غرب آسیا بدنبال اختلاف بین مسلمانان و تامین امنیت رژیم نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی بودند اما اتحاد و جریان مقاومت این مبارزه را به مرزهای رژیم غاصب صهیونیستی کشانده است. 

امام جمعه سابق تربت‌حیدریه گفت: رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی آخرین نفس‌های خود را می‌کشد وگواه آن خاکریزی است که جبهه مقاومت در سواحل مدیترانه و سرزمین‌های اشغالی ترسیم کرده‌است. 

وی به عملیات طوفان‌الاقصی نیز اشاره کرد و افزود: فلسطینیان با این اقدام عزت آفرین خود به جهانیان و به‌خصوص سیاستمداران آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند که لحظه‌ای از آرمان‌های خود و ارزش‌های الهی و انسانی تا بیرون راندن اشغالگران از سرزمین خود عقب نشینی نخواهند کرد. 

عصمتی افزود: امروز شعار نیل تا فرات صهیونیست‌ها به بقای این رژیم غاصب تنرل یافته و صهیونیست‌ها در تلاشند که در همان سرزمین خود در امنیت بمانند غافل از اینکه این رژیم رو به زوال است. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار