رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-10 16:07 شماره خبر : 8040 https://sobhtoos.ir/short/VwJrY 0
نماینده مجلس:

نماینده مردم‌ تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی‌گفت: بغض و کینه رژیم غاصب صهیونیستی از شکست‌های پی در پی و عصبانیت از وحدت جبهه مقاومت باعث این اقدام بزدلانه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ محسن زنگنه ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان مه ولات ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس به مردم فلسطین، جبهه مقاومت و ایران اسلامی؛ گفت: رژیم اسرائیل قطعا بازنده عملیات هایی است که اخیرا علیه مناطق فلسطینی و لبنان آغاز کرده و بغض و کینه رژیم صهیونیستی از شکست‌های پی در پی و عصبانیت از وحدت جبهه مقاومت باعث این اقدام بزدلانه آنها در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه شد. 

وی افزود: اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در شنیع‌‌ترین و گستاخانه‌‌ترین شکل یک کار جنایتکارانه بوده‌است. 

وی با اشاره با اینکه اقدام نیمه شب گذشته‌این رژیم در به شهادت رساندن مجاهد نستوه، شهید اسماعیل هنیه بخشی از آن مربوط به بغض و کینه آنها از مراسم روز گذشته تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران است؛ تاکید کرد: حضور افراد و سران کشورهای مختلف دنیا و نطق بسیار خوب دکتر پزشکیان رئیس جمهور در حمایت از فلسطین و جبهه مقاومت باعث ناراحتی این رژیم منحوس و یکی از دلایل اقدام ذلیلانه و بزدلانه آنها بود. 

زنگنه خاطر نشان کرد: ما و جبهه مقاومت و فلسطینیان عزیز مصمم تر از قبل مسیر را به فضل خدا تا نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی ادامه خواهیم داد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بر خلاف آنچه که در ظاهر و در فضای مجازی مطرح می‌شود، تعامل شخص آقای پزشکیان با سران قوه مقننه و قضائیه بسیار خوب بوده و اگر ما از دولت وحدت و وفاق ملی حرف می‌زنیم، معنی آن تقسیم مسئولیت‌ها بین همه گروهها نیست و هیئت دولت باید محل همکاری افراد با نگرش‌های یکسان و نزدیک به هم باشد. 

نماینده مردم تربت حیدریه زاوه و مه ولات نیز افزود: برخی گروهها انتطار دارند که رئیس جمهور باید از طیف‌های مختلف استفاده کند، امری غیر منطقی است و سلوک کسانی که در دولت می‌نشینند باید وحدت آفرین باشد و ایجاد تنش نکنند. 

وی خاطر نشان کرد: باید وزرایی انتخاب شوند که همه همت خود را صرف تلاش و کار برای مردم کنند، امروز مسئولان کشور به یک بلوغ سیاسی رسیدند و رئیس جمهور می داند که برای موفقیت دولت باید با مجلس هماهنگ بوده و مجلس هم می داند باید به دولت کمک نماید. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار