رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-15 22:21 شماره خبر : 5626 https://sobhtoos.ir/short/NDmr4 0
معاون سیاسی،امنیتی فرماندار سبزوار:

معاون سیاسی،امنیتی فرماندار سبزوار گفت: رژیم‌صهیونیستی و استکبارجهانی نشان دادند که نه‌تنها از شخصیت حاج‌قاسم‌سلیمانی که حتی از سنگ مزار او نیز هراس دارند.

محمدعلی یاوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ ضمن مذبوحانه خواندن حادثه تروریستی کرمان، اظهار داشت: این حرکت دشمنان ،در راستای نفس زدن های آخر رژیم‌صهیونیستی و معطوف کردن اخبار دنیا از غزه به سمت جمهوری‌اسلامی بود.

وی افزود: با توجه به این آسیب جدی که به هیمنه اسرائیل وارد شده آنها در تلاش هستند که بتوانند تمام هیبت و اقتدار خودرا برگردانند.

معاون سیاسی،امنیتی فرماندار سبزوار بیان کرد: همه حرکت های اخیر، از تروری که دیروز در لبنان اتفاق افتاد تا ماجرای امروز و حتی جریانِ ترور شهید سید رضی، همه پازل های دشمن است برای برگرداندن اقتدار رژیم‌صهیونیستی است.

وی با اشاره به سخنان مقام‌معظم‌رهبری که «رژیم‌صهیونیستی رژیم سابق نخواهد شد» گفت: قطعا در این مسیر داعشی‌ها، تکفیری‌ها و گروه‌های ضدانقلاب هم هرچقدر که بتوانند به رژیم صهیونیستی کمک کنند، کمک خواهندکرد و ممکن است بخش‌هایی از این پازل را، آنها نیز تکمیل کنند.

یاوری همچنین با اشاره به پیام‌اخیر مقام‌معظم‌رهبری پیرامون حادثه‌ی کرمان تصریح کرد: قطعا انقلاب‌اسلامی و کشور عزیزمان، این بار سیلی سختی به دشمنان خواهد زد.

معاون سیاسی،امنیتی فرماندار سبزوار ادامه داد: قطعا خون‌های ریخته شده برزمین در گلزار شهدای کرمان، مقدمه بسیار بزرگ و وسیعی برای شمارش معکوسِ نفس‌های آخر اسرائیل خواهد بود و ما امیدواریم که به فضل‌خدا و ان‌شاءلله ، لحظه‌های از بین رفتن نابودی کامل اسرائیل را ببینیم.

محمدعلی یاوری بیان کرد: قطعا نیروهای امنیتی کشور با اقتدار کامل و تلاش بی‌وقفه همه‌ی سعی خود را خواهندکرد که کمترین اتفاق ضدامنیتی را در کشور داشته باشیم.

وی افزود: بازهم رژیم‌صهیونیستی و استکبارجهانی و همه دشمنان انقلاب اسلامی نشان دادند که نه‌تنها از شخصیت حاج‌قاسم‌سلیمانی که تربیت شده‌ی مکتب‌انقلاب‌اسلامی و مکتب‌حضرت‌روح‎الله بوده‌است، میترسند، که حتی از سنگ مزار او نیز هراس دارند.

یاوری تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاششان این بود که در روز شهادت حاج قاسم، کنار مزار این شهید بزرگوار را خلوت کنند اما برگشتن مردم عزیز کرمان و زائرانی که از اقصی نقاط عالم در کرمان بودند، نقشه‌ی دشمنان را نقش بر آب کرد و همه عالم دیدند که ما دست از آرمان های حاج قاسم برنمی‌داریم،

معاون سیاسی،امنیتی فرماندار سبزوار در پایان اظهار داشت: این مسیر که شهید قدس حاج قاسم سلیمانی باز کرده، قطعا توسط همه شاگردان مکتب سلیمانی ادامه خواهد یافت و این شاگردان تا پای‌جان، پای آرمان‌‎های انقلاب خواهند ایستاد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار