رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/08/02 Wednesday - 2024 23 October الأربعاء ، 20 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
در جهت گسترش فرهنگ‌ ترافیک؛

باحضور مهندس‌حسینی معاون مدیرکل و مدیرآموزش‌وپرورش و سرهنگ مسعودنیا رئیس پلیس راهور سبزوار طی مراسمی از شرکت ها و رانندگان برتر سرویس‌های دانش‌آموزی تجلیل و تقدیر بعمل آمد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ سرهنگ مسعودنیا در این مراسم ضمن تشکر از مدیریت آموزش‌وپرورش در آموزش فرهنگ‌ترافیکی گفت: مسئولان شهری در تلاش هستند که شهر در همه جنبه ها نظیر اقتصادی، ساخت‌وساز و زیباسازی، ایمن‌سازی و امنیت پیشرفت داشته باشد.

در ادامه وی بیان کرد نیروهای نظامی و انتظامی و پلیس‌راهور همه مسائل را بررسی می‌کنند و با افراد متخلف برخورد می‌کنند تا مردم آرامش داشته‌باشند زیرا اگر امنیت نباشد زندگی مختل خواهدشد.

ریاست آموزش‌وپرورش نیز در این مراسم ضمن تشکر از شرکتها و پلیس‌راهور در کاهش ترافیک‌شهری و مشکلات سرویس‌دهی اظهارداشت: رانندگان سرویس های دانش‌آموزی عضوی از عوامل اجرایی مدرسه‌ها هستند وبعنوان معلم و الگویی برای آموزش ترافیک و درس‌اخلاق به دانش آموزان می‌باشند.

این مراسم با رویکرد گسترش فرهنگ‌ترافیک به همت کارشناسی انجمن‌اولیا و شورای مرکزی انجمن‌اولیای شهرستان با حضور اعضای کارگروه ماده ۱۸؛ پلیس راهور؛ سازمان اتوبوسرانی و حمل‌ونقل شهرداری؛ شرکت‌های طرف قرار آموزش‌وپرورش؛ رانندگان برتر؛ در محل تالار فرهنگیان برگزار گردید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار