رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/04/18 Monday - 2024 08 July الاثنين ، 2 محرّم ، 1446
ساعت
1403-04-15 09:12 شماره خبر : 7783 https://sobhtoos.ir/short/VbPWm 0
استاندار خراسان رضوی اعلام کرد:

استاندار خراسان رضوی گفت: شعب اخذ رای به صورت ۱۰۰ درصد آماده اخذ رای هستند و از مردم تقاضا می‌کنم که در انتخابات مشارکت کنند چرا که نفس حضور و مشارکت مردم برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد قدرت می‌کند.

به گزارش صبح توس، یعقوبعلی نظری صبح امروز در استودیو انتخابات واقع در استانداری خراسان رضوی، اظهار کرد: با استعانت از خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار کار اخذ رای از واجدین شرایط در استان را در چهار هزار و ۵۶۷ شعبه، از راس ساعت ۸ صبح آغاز کردیم.
وی خاطرنشان کرد: در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مردم عزیز مشارکت خوبی داشتم و در بین استان‌های هم تراز استان اول بودیم و همچنین کلانشهر مشهد نیز در میان کلانشهر ها، پیشتاز بود.
استاندار خراسان رضوی ضمن قدردانی از مردم برای مشارکت در انتخابات، عنوان کرد: با شمارش و احتساب آرای باطله، در دور نخست، بیش از ۵۱ درصد مشارکت را شاهد بودیم اما به دلیل سلایق مختلف این آمار تجزیه شد.
وی با تاکید بر مشارکت بیش از ۵۰ درصد در دور نخست چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: شعب اخذ رای به صورت ۱۰۰ درصد آماده اخذ رای هستند و من به عنوان خدمتگزار مردم، از آنها تقاضا می‌کنم که در انتخابات مشارکت کنند چرا که نفس حضور و مشارکت مردم برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد قدرت کرده و دشمنان را ناامید می‌کند.
نظری اضافه کرد: اگر مردم اختلاف نظر و سلیقه و یا نقدی به عملکرد برخی مسئولان دارند، این امر را پس از پایان انتخابات پیگیری کنند.
وی با تاکید بر اهمیت انتخابات بر منافع ملی و حفظ دستاوردهای شهدا، افزود: نفس مشارکت حائز اهمیت است لذا امیدواریم که در این مرحله مشارکت‌ها افزایش یابد و مردم شریف ایران و استان خراسان رضوی با حضور پای صندوق های رای، وظیفه ملی خود را انجام دهند .
استاندار خراسان رضوی گفت:تعداد سه هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت است و یک هزار ۵۹ شعبه سیار در استان پیش بینی شده، همچنین در مشهد مقدس که ۵۰ درصد جمعیت استان را به خود اختصاص داده است، تعداد یک هزار و ۹۲۰ شعبه اخذ رای فعال است.
وی تصریح کرد: ۸۰ هزار نفر مجری اخذ رای در شعب استان مشغول هستند و با امانت داری آرای مردم را اخذ می‌کنند از این رو امیدواریم انتخابات پیش رو با خیر و برکت باشد.
نظری افزود: برخی از مجریان شعب با تایید شورای نگهبان از روز گذشته اعزام شدند و برخی نیز از ساعت ۴ صبح حاضر شده‌اند تا امکانات را دریافت کرده و شعبه را برای اخذ آرا مهیا کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار