رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/02/29 Saturday - 2024 18 May السبت ، 10 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-11-12 10:54 شماره خبر : 5855 https://sobhtoos.ir/short/VlrM4 0
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌جام:

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌جام گفت: والیبالیست‌های این شهرستان پس از ۲۷ سال توانستند عنوان نایب قهرمانی لیگ باشگاه‌های خراسان‌رضوی را از آن خود کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ غلامرضا اباذری در حاشیه تجلیل از مدال آوران والیبال تربت‌جام اظهار کرد: این مراسم برای تجلیل از بازیکنان والیبال تربت‌جام که پس از قریب به ۲۷ سال موفق شدند عنوان نایب قهرمانی لیگ باشگاه‌های خراسان‌رضوی را به خود اختصاص دهند، برگزار شد.

وی با بیان اینکه این موفقیت در سایه همدلی و تلاش بازیکنان، کادر فنی تیم و حمایت تماشاگران خونگرم شهرستان به دست آمد، بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر اداره ورزش و جوانان تربت‌جام توان پرداخت تمامی هزینه‌های شرکت در این مسابقات را نداشتیم و تنها توانستیم هزینه ورودی شرکت در مسابقات را پرداخت کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌جام گفت: علاوه بر این سالن ورزشی را برای تمرینات و مسابقات به‌صورت رایگان در اختیار بازیکنان قراردادیم، این در حالی است که با توجه به اتمام قراردادهای اجاره سالن‌های ورزشی شهرستان به بخش خصوصی هنوز هیچگونه وجهی از این بابت به شهرستان برگشت داده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: به دست آوردن مقام دوم مسابقات والیبال لیگ باشگاه‌های استان آن‌هم در کنار تیم‌های بسیار حرفه‌ای‌تر کار بسیار سخت و دشواری بود که والیبالیست‌های شهرستان توانستند به آن دست یابند.

اباذری افزود: این موفقیت بزرگ فقط در سایه تلاش و پشتکار بازیکنان و کادر فنی و هیات والیبال به دست آمد که ما این پیروزی را به تمامی آنان و همچنین جامعه ورزش تبریک می‌گوییم.

وی در ادامه با بیان اینکه کسب مقام دوم مسابقات لیگ قهرمانی استان در حالی به دست آمد که در حدود ۲۷ سال از آخرین مقام والیبال تربت‌جام در مسابقات استانی گذشته بود، بیان کرد: حضور در چنین مسابقات بدون پشتوانه مالی کاری آسان نیست و حمایت‌های مالی خیرین و اداره ورزش و جوانان شهرستان در کسب مقام دوم در کنار تلاش و پشتکار بازیکنان و کادر فنی از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌جام بیان کرد: ضمن اینکه در این دوره از مسابقات جبار قوچان نژاد رئیس هیات والیبال استان نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌ها داشت به طوری که میزبانی مرحله دوم لیگ استان را به دو شهرستان تربت‌جام و نیشابور محول کرد.

انتهای خبر/

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار