رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/02/15 Saturday - 2024 04 May السبت ، 25 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-01 16:39 شماره خبر : 6677 https://sobhtoos.ir/short/Vm8xy 0
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: موجودیت رژیم منحوس اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم، این رژیم به عنوان یکسری آدم‌ ددمنش کودک‌کش که یک سرزمین را اشغال کرده‌اند، از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه موجودیت رژیم منحوس اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم، اظهار کرد: این رژیم به عنوان یکسری آدم‌ ددمنش کودک‌کش که یک سرزمین را اشغال کرده‌اند، از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه‌ی ماست که از تمامیت عرضی کشورمان دفاع کنیم، افزود: وقتی یک رژیم جنایتکاری کنسولگری ما را مورد حمله قرار داده و مستشاران ما را به شهادت رسانده، باید یک پاسخ دندانشکن دریافت کند. ملت بزرگوار ما شاهد بود که فرزندانشان در نیروهای مسلح برای اولین بار توانستند هیمنه این رژیم پوشالی را در هم بشکنند؛ رژیمی که 40 سال و خرده ای است که رجزخوانی می کند، ولی در این 40 سال جرأت نکرده خاک ما را مورد تجاوز قرار دهد.

امیر حیدری با اشاره به اینکه وقتی بحث خاک ایران مطرح شود، همه‌ی ما باید بگوییم: چون ایران نباشد تن من مباد، تصریح کرد: وقتی یک وجب از خاک ما مورد تجاوز قرار گیرد، انگار که تمام خاک ما مورد تجاوز قرار گرفته است و باید پاسخی قاطع و دندانشکن داد. اگر همچنان بخواهند تجاوز کنند، عزیزان نیروهای مسلح اعم از فرماندهان ستاد کل، سپاه، ارتش و هوافضا، اعلام کردند که دشمنان در مقابل تمامی تجاوزات، پاسخی چندین برابر دریافت خواهند کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امیدواریم دشمنان حماقت جدیدی نکنند و دست به شرارت جدیدی نزنند، گفت: در صورت حماقت جدید رژیم صهیونیستی پاسخ ما این ویژگی را دارد که برای همیشه بازدارندگی را در نهال کثیف این انسانهای چپاولگر که این سرزمین را غصب کرده اند، در ذهن شان بگذارد که دیگر دست از پا خطا نکنند.

 منبع: شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار