رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/06 Friday - 2024 27 September الجمعة ، 24 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-05 18:10 شماره خبر : 8774 https://sobhtoos.ir/short/4XlgQ 0
امام جمعه موقت تربت‌جام:

امام جمعه موقت تربت‌جام گفت: چه مسلمان سنی مذهب در غزه و چه شیعه لبنانی؛ همگی در حال مبارزه و نبرد با رژیم صهیونیستی هستند، بر همین اساس؛ پیروزی از آن جبهه حق و مقاومت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «صبح توس»، همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس ظهر امروز گلزار شهدای بهشت تبی(ص) در تربتجام با هدف دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی با حضور امامان جمعه اهل تشییع و تسنن،فرماندلر، معاونین فرمانداری، روحانیون، روسای ادارات، خانواده شهدا و ایثارگران و بسیجیان عطرافشانی شد.

امام حمعه موقت تربت‌جام در این مراسم با بیان اینکه خط مقدم جبهه حق وحدت است؛ بیان داشت: چه مسلمان سنی مذهب در غزه و چه شیعه لبنانی؛ همگی در حال مبارزه و نبرد با رژیم صهیونیستی هستند، بر همین اساس؛ پیروزی از آن جبهه حق و مقاومت خواهد بود.

حجت‌الاسلام مصطفی دامن‌پاک تصریح کرد: ایثار زیباترین و با فضیلت‌ترین اخلاق و ارزش اسلامی و دینی و کرامت الهی و بندگی خدا است.

امام جمعه موقت تربت‌جام اظهار داشت: اگر می‌خواهیم یک زندگی اخلاقی، انسانی، دینی و الهی داشته باشیم باید اهل ایثار باشیم و اگر جامعه اهل ایثار نباشد آن جامعه انسانی و قرآنی نیست بلکه جامعه حیوانی و جنگلی است.

حجت‌الاسلام دامن پاک در پایان خاطر نشان کرد: مهمترین معروف حفظ نظام و افزایش سرمایه اجتماعی و امید آفرینی و امید به آینده کشور، تلاش و کوشش در خدمت رسانی به مردم و انتقال فرهنگ ایثار وشهادت و مقاومت به نسل جوانی است که دوران دفاع مقدس را درک نکردنده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار