رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/02/14 Friday - 2024 03 May الجمعة ، 24 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-31 15:15 شماره خبر : 6662 https://sobhtoos.ir/short/NYK7R 0
امام جمعه تربت‌جام:

امام جمعه تربت‌جام گفت: پاسخ نظامی به حمله رژیم صهیونیستی صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود و در صورت ارتکاب هر گونه اقدام ماجراجویانه بعدی از سوی رژیم اسرائیل، این بار پاسخ ایران قاطع، فوری و حداکثری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «صبح‌توس»، حجت‌الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته تربت‌جام که در محل مصلی الغدیر تربت‌جام برگزار شد با سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با بیان اینکه حمله ایران به رژیم صهیونیستی عملیاتی حداقلی بود؛ اظهار داشت: پاسخ نظامی به حمله رژیم صهیونیستی صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود و در صورت ارتکاب هر گونه اقدام ماجراجویانه بعدی از سوی رژیم اسرائیل، این بار پاسخ ایران قاطع، فوری و حداکثری خواهد بود.

وی تصریح کرد: عظمت، اقتدار و قدرتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت عملیات پیروزمند «وعده صادق» بیش از پیش در جهان جلوه‌گر شده است.

امام جمعه تربت‌جام بیان داشت: عملیات «وعده صادق» کیان رژیم غاصب صهیونیستی را متزلزل کرده و طلیعه نابودی این رژیم ظالم و کودک کش را برای جهانیان آشکار شده است.

حجت‌الاسلام اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: عملیات وعده صادق نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان به خصوص صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود و نشان داد که ایران به هر تجاوزی پاسخی محکم و پشیمان‌کننده خواهد داد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار