رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-12 08:49 شماره خبر : 5544 https://sobhtoos.ir/short/VMnKN 0
در آستانه روز مادر صورت گرفت؛

در آستانه فرارسیدن خجسته میلاد بابرکت حضرت زهرا (س) و گرامی داشت روز زن و مادر محفل تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران در تالار وحدت تربت‌جام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ در آستانه فرارسیدن خجسته میلاد با برکت و سراسر سعادت حضرت زهرا (س) و گرامی داشت روز زن و مادر محفل تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا با حضور امامان جمعه، فرماندار، مسئولان اجرایی و نظامی به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران، مؤسسه آموزش عالی وحدت و جمعی از نهادهای دولتی و نظامی تربت‌جام شب گذشته در تالار وحدت تربت‌جام برگزار شد.

نصرالله مهدوی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت‌جام با قدردانی از دست‌اندرکاران این محفل شهدایی افزود: بازماندگان شهدا از منزلت و جایگاه والایی برخوردارند والدین، همسران و فرزندان در شأن ارزش الهی بلافاصله پشت سر شهیدان عالی‌مقام قرار دارند.

وی تصریح کرد: شهدا پیشرو و پیش‌گام انقلاب بودند و خانواده شهدا و ایثارگران در سنگر دوم هستند که موانع را برداشتن و ملت را با نشاط سرافراز، پرافتخار، با عزم و اراده مستحکم و راسخ تبدیل‌کردن و تاریخ ایران باید نسبت به شهدا حق‌گزاری کند.

در ادامه امام جمعه موقت تربت‌جام با تجلیل از مقام و جایگاه شهیدان و خانواده آنان گفت: شهدا با نثار جان خود خیروبرکت را خلق کردند و شهدا در دامان مادران پرورش یافتند و با صبر و مقاومت خانواده در میدان دفاع حضور یافتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حجت‌الاسلام زاهدی افزود: صبر و استواری خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست و عزت‌مندی در راه حق با خون دادن و خون‌دل‌خوردن به دست می‌آید و خانواده شهدا در محضر حضرت زهرا (س) سربلند هستند.

در پایان به مادران و همسران لوح سپاس و تندیس ایثار تقدیم شد.

 انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار