رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-17 14:10 شماره خبر : 8145 https://sobhtoos.ir/short/V9YZK 0
خواسته دیرینه اهالی کریم‌آباد رشتخوار عملی شد؛

پروژه آسفالت محور روستای کریم‌آباد رشتخوار با اعتبار بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ پروژه آسفالت محور روستای کریم‌آباد رشتخوار بااعتبار بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال ظهر امروز با حضور فرماندار رشتخوار، فرمانده ناحيه مقاومت بسیج، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدماتی، دهیاری و اعضای شورای اسلامی روستای کریم‌آباد افتتاح شد.

حسین باهوش در حاشیه افتتاح این طرح با تأکید بر اینکه هدف همه ما امروز باید خدمت بی‌منت به مردم باشد، اظهار داشت: این طرح‌ها و پروژه‌ها با نگاه ویژه دولت سیزدهم و نگاه شخص رئیس‌جمهور شهید به مناطق روستایی دنبال شده است و امروز افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار رشتخوار در ادامه با اشاره به اینکه اجرای طرح آسفالت باقی‌مانده مسیر خواسته دیرینه ساکنین روستای کریم‌آباد رشتخوار بوده است، افزود: امروز و در این پروژه حدود ۵ هزار مترمربع آسفالت در محور روستای کریم‌آباد و به طول ۹۰۰ متر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

باهوش همچنین در ادامه با اشاره به جزئیات طرح، یادآور شد: این طرح به‌صورت مشارکتی با اهدای ۴۰ تن قیر توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج رشتخوار، دهیاری و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای رشتخوار اجرا شده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار