رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/07/16 Monday - 2024 07 October الاثنين ، 4 ربيع الآخر ، 1446
ساعت

مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت تایباد بر نقش زنان در قطع شریان‌های اقتصادی رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

فاضله فاضلی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با اشاره به نقش بی‌بدیل زنان در جبهه مقاومت، اظهار کرد: یک زن در جبهه مقاومت برابر با هزار مرد است چرا که زنان در جبهه مقاومت با ذهن فعال و گویا و عملکرد مجاهدانه علیه ظلم و اشغالگری نقش اساسی و بی‌بدیلی دارند.

وی با تأکید بر این‌که زنان در جبهه مقاومت همواره توانسته‌اند به طور دقیق عرصه‌های مختلف را بررسی کنند و برای انتخاب درست، نقش آفرین باشند، خاطرنشان کرد: زنان جبهه مقاومت فرهنگ جهاد و فداکاری را به خوبی می‌شناسند.

ترویج مقاومت با تربیت نسل‌های نوظهور 

مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت تایباد با اشاره به نقش زنان به عنوان مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عضو در بنای خانواده، تصریح کرد: زنان تربیت‌کننده نسل آینده هستند، آن‌ها مادر شهید، همسر شهید، دختر شهید و خواهر شهید هستند. زن غزه‌ای به طور خاص - و زنان جبهه مقاومت به طور عام - نه تنها فرزندان‌شان را به مقاومت در برابر اشغالگر سوق می‌دهند، بلکه با اندیشه و تربیت‌شان و با گسترش آگاهی در بین نسل‌های نوظهور مقاومت را ترویج می‌کنند.

وی ابراز کرد: بانوان سرزمین ما در هشت سال دفاع مقدس مرکز جبهه‌ها بودند و سنگر خانواده را متعادل و سالم و پاکیزه نگه داشتند و از سویی برای دفاع از وطن و میهن‌شان از عزیزترین خویشاوندان‌شان گذشتند.

فاضلی بیان کرد: زنان مقاومت مادرانی هستند که مبارزان و شهدا را به دنیا آوردند و آنها را با عزت و سربلندی تربیت کردند؛ زنان مقاومت آن خواهرانی هستند که رفاقت کردند، درس دادند و در فراق برادران‌شان خم به ابرو نیاوردند تا دشمن‌شاد نشوند.

زنان اسطوره‌های شکست‌ناپذیر جبهه مقاومت

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با وجود کشتار، تخریب و دستگیری‌های پی‌درپی نتوانست جلوی عزم زنان فلسطینی را بگیرد، از این رو تاریخ همچنان شاهد قهرمان‌ها و اسطوره‌های بی‌بدیلی از زنان و دخترانی خواهد بود که برای دفاع از میهن‌شان خود را فدا کردند و نام خود را جاودانه کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت تایباد با تأکید بر نقش مهم زنان در قطع شریان‌های اقتصادی رژیم صهیونیست، اضافه کرد: نقش رهبری زنان در جنبش‌های قطع شریان‌های اقتصادی رژیم جنایتکار و جعلی صهیونیست بسیار محوری و ضروری است و مشروعیت دارد.

وی عنوان کرد: سازماندهی زنان و مشارکت آن‌ها در تحریم کردن رژیم صهیونیستی و کالاهای اسرائیلی گواه نقش موثر زنان است و همچنین این نکته را برجسته می‌کند که دفاع از حق، یک وظیفه ملی و انسانی است.

با خرید کالاهای حامیان رژیم صهیونیستی، بهای گلوله‌ها را نپردازیم

فاضلی بیان کرد: یکی از سودمندترین و بزرگترین جهادها برای دفاع از محور مقاومت، تحریم صادرات و واردات دشمنان است، توجه به این نکته ضروری است که قطع روابط اقتصادی با اسرائیل، مستلزم تلاش مشترک همه مسلمانان چه زن و چه مرد است.

وی افزود: مسلمانان در هر کجا که هستند باید تمامی شرکت‌های صهیونیست‌ها و هر کشوری که حامی صهیونیست‌ است را تحریم کنند چرا که خرید و فروش اقلام شرکت‌های وابسته به رژیم جعلی صهیونیست، به منزله مشارکت در جنگ غزه و کشتار مردم بی‌گناه است.

مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت تایباد یادآور شد: قطع روابط اقتصادی با اسرائیل یکی از روش‌های مقاومت موثر در برابر اشغالگری است و امید است مردم و به ویژه زنان با تحریم کالاهای وابسته به رژیم جنایتکار و خبیث صهیونیست، بهای گلوله‌ای که مردم مظلوم فلسطین و لبنان را می‌کشد را پرداخت نکنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار