رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/02/29 Saturday - 2024 18 May السبت ، 10 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-14 13:12 شماره خبر : 6814 https://sobhtoos.ir/short/V9k10 0
امام جمعه تربت‌حیدریه:

امام جمعه‌ تربت‌حیدریه بیداری امروز جوانان در دانشگاه‌های دنیا را مرهون نامه رهبری در سال ۹۴ به جوانان اروپا دانست و گفت: اعتراضات اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها ادامه سیلی محکم و غیرقابل ترمیم طوفان‌ الاقصی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه‌ خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام سید محمد معلمی ظهر امروز در آیین خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه تربت‌حیدریه اظهار کرد: امروز کسی نمی‌تواند در قطار حرکت مقدس جمهوری اسلامی بگوید کاری به نظام و جنایات آمریکا و اسرائیل و غزه ندارد، چنانچه کسی چنین سخنانی گفت قطعا به بیراهه رفته‌ است، بنابراین همه باید از حکومت اسلامی دفاع و در برابر ظلم ظالمان تا پای جان ایستادگی کنند. 

وی تصریح کرد: اعتراضات دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های دنیا در قلب اروپا و آمریکا بیانگر هوشیاری این قشر از جامعه نسبت به جنایات صهیونیست‌ها است. 

خطیب جمعه‌ تربت‌حیدریه بیداری امروز جوانان در دانشگاه‌های دنیا را مرهون نامه رهبری در سال ۹۴ به جوانان اروپا دانست و افزود: اعتراضات اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها ادامه سیلی محکم و غیرقابل ترمیم طوفان‌ الاقصی است. 

معلمی افزود: رهبری انقلاب در این نامه خطاب به توده جوانان دنیا فرمودند که شناختی مستقیم و بی‌واسطه از اسلام به‌دست آورند و اجازه ندهند رسانه‌های پلید صهیونیستی در افکار آن‌ها تاثیر بگذارد. 

وی ادامه داد: امروز بعد از ۱۰ سال تدبیر حکیمانه انقلاب اسلامی نتیجه داد و جوانان در دانشگاه‌های دنیا با علم اینکه می‌دانند برای تحصیل و تدریس آن‌ها مشکلاتی به‌وجود می‌آید اما در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها به میدان آمدند. 

معلمی خاطرنشان کرد: دشمن صهیونیستی و آمریکایی هرگز این بیداری و هوشیاری را بر نمی‌تابد، چرا که کارخانه‌های سلاح‌سازی آن‌ها زیر سوال می‌رود. 

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: این بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های دنیا همان سیلی‌های طوفان‌ الاقصی است که یک روز در قالب موشک‌های دوربرد جمهوری اسلامی، انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان و حماس نشان می‌دهد و امروز به شکل مشت گره کرده در اعتراض دانشجویان و اساتید و چهره‌های دانشگاهی است که نباید راحت از کنار این موضوع عبور کنیم. 

معلمی بیان کرد: معادلات امروز جهان و پیچ تاریخی که از آن در حال عبور هستیم مستلزم توجه بیشتری است که عقب نمانیم، در عین حال آیات مبارزه ظلم و ستمی که در قران آمده در آمریکا و اروپا و استرالیا جوانان به آن عمل می‌کنند و نباید از این قافله عقب بمانیم. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار