آیت الله علم الهدی:
تبلیغات نمایشگاه قرآن و عترت در شأن این نمایشگاه نیست

امام جمعه مشهد گفت: تبلیغات نمایشگاه قرآن و عترت تا به این لحظه در شأن این نمایشگاه نبوده است.
به گزارش خبرنگار فرهنگی صبح توس، آیتالله سید احمد علمالهدی در دیدار با اعضای ستاد برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، ضمن تشکر از تمامی مسئولینی که جهت برگزاری نمایشگاه کمک کرده اند، اظهار کرد: در نمایشگاه قرآن و عترت باید به دنبال مشتری مداری بود و همگی باید سعی کنند تا مخاطبین نمایشگاه به موسسات و تشکل های قرآنی که در حال فعالیت هستند وابسته بشوند و این فعالیت های فرهنگی توسعه داشته باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در نمایشگاه باید از چیدن غرفه ها به فاصله خیلی نزدیک از یکدیگر جلوگیری کرد و فاصله بیشتری را باید بین غرفه ها داشته باشیم.
امام جمعه مشهد اذعان داشت: تبلیغات نمایشگاه قرآن و عترت تا به این لحظه در شأن این نمایشگاه نبوده است و باید در 7 روز باقی مانده تا افتتاح نمایشگاه شهرداری در زمینه تبلیغات محیطی در شهر مشهد همکاری بیشتری داشته باشد.
وی همچنین خاطر نشان کرد: باید تبلیغات نمایشگاه به شکلی باشد که روز به روز جمعیت بیشتری را در نمایشگاه ببنیم.
در این دیدار سید سعید سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان خراسان رضوی ضمن بیان گزارش کاری از فعالیت های صورت گرفته اظهار کرد: نمایشگاه قرآن و عترت مشهد پس از تهران از لحاظ کیفی و کمی دومین نمایشگاه کشور محسوب می شود و این نمایشکاه گوی سبقت را از سایر نمایشگاه ها در استان های دیگر رباییده و تنها نمایشگاه تهران با نمایشگاه مشهد قابل مقایسه است.
سرابی همچنین بر قراردادن فضا برای موسسات قرآنی و تشکل های فرهنگی در این نمایشگاه تاکید کرد و افزود: یکی از ویژگی های اصلی نهمین دوره نمایشکاه بخش های متنوع آن است، به طوریکه امسال در 31 بخش مانند کودک و نوجوان، آستان قدس و غیره برنامه داریم.
انتهای پیام/