رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-27 17:04 شماره خبر : 5400 https://sobhtoos.ir/short/VpG5e 0
فرمانده سپاه سبزوار:

فرمانده سپاه سبزوار گفت: بیش از 41 نقطه دیار سربداران شامل مدارس، دانشگاه‌ها، هیئت‌های مذهبی، حوزه‌های علمیه و امامزادگان با میزبانی از شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس عطرآگین شدند.

هادی موحدنیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ اظهار کرد: با ورود شهدای خوشنام هشت سال دفاع مقدس به مناطق شهری، روستایی، محلات، دانشگاه‌ها، ادارات، مدارس و مناسبت‌های دینی و مذهبی، حال و هوای خراسان رضوی شهدایی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار با بیان اینکه بیش از 41 نقطه دیار سربداران شامل مدارس، دانشگاه‌ها، هیئت‌های مذهبی، حوزه‌های علمیه و امامزادگان در هفته اخیر میزبان شهید گمنام بودند، تصریح کرد: این شهید خوشنام، چندین روز به میهمانی اهل علم و دانش در مدارس و دانشگاه‌های سطح شهرستان رفت و این آیین در هر دانشگاه و مدرسه با برنامه روایت‌گری، سخنرانی و مداحی همراه بود.

موحدنیا با اشاره به استقبال پرشور معلمان، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها و مدارس از شهید گمنام و تجدید عهد و میثاق با شهدا، تصریح کرد: بالغ‌بر 11 مدرسه دخترانه و پسرانه و پنج دانشگاه و مرکز آموزش عالی در سبزوار میزبان شهید گمنام بودند.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان‌های جغتای، خوشاب و داورزن هم میزبان این شهید در غرب خراسان رضوی بودند، اذعان کرد: پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام 19 ساله بعد از تشییع بر روی دستان مردم شهیدپرور سبزوار در پردیس دانشگاه علوم پزشکی این شهر به خاک سپرده شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار با اشاره به اینکه فضای شهرستان سبزوار با حضور پیکر مطهر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس عطرآگین شده است، عنوان کرد: انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل آینده ضروری است و نسل جوان نیازمند تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و جایگاه شهدا هستند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار