رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
سه‌شنبه 1403/02/18 Tuesday - 2024 07 May الثلاثاء ، 28 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-07 10:49 شماره خبر : 6739 https://sobhtoos.ir/short/VvdXR 0
استاد درس خارج حوزه‌های علمیه خراسان:

استاد درس خارج حوزه‌های علمیه خراسان با تاکید بر اینکه کشور به لحاظ معرفتی با رویکرد یهودشناسی باید تقویت شود، گفت: آنچه که امروز در غزه با نژادپرستی و بی‌رحمی به‌وقوع پیوسته ریشه در ایدئولوژی تحریف شده یهود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام علی‌اکبر نوائی صبح امروز در دومین جلسه یهودشناسی در جمع طلاب و روحانیون تربت‌حیدریه اظهار کرد: یهودیان صهیونیستی در راستای تفکر تحریف شده تورات و تلموت و ایدوئولوژی خود احکام کشتار و قتل و غارت دارند و این در حالی است وقتی که قومی خود را برتر از همه و صاحب تمام امکانات کره زمین می‌داند دیگران را غاصب حق خودش می‌داند. 

وی تصریح کرد: در پیدایش رژیم غاصب صهیونیستی، نخستین نخست وزیر آن یعنی بن‌گوریون یکی از بانیان کثیف و سفاک این رژیم نقش دارد که به سربازان دستور داد بی‌رحمی را به‌عنوان عبادت تلقی و آن را به نهایت برسانند. 

نوائی در معرفی بن‌گورین گفت: بن‌گوریون در لهستان متولد و بزرگ شد و در مجمع جهانی صهیونیست‌ها عضو و در نهایت مسئول این مجمع شد. 

استاد درس خارج حوزه‌های علمیه خراسان افزود: اهداف این تشکل آن است که صهیونیست و یهود ملت برگزیده خداست و دیگران را باید از میدان مبارزه خارج کنند و با راه‌اندازی سازمان‌های مخوف تروریستی صاحب اراضی فلسطین و وابسته آن شوند که این اراضی شامل سرزمین‌های اشغالی، بخش‌های از اردن، سوریه و حتی لبنان است که در اعلامیه بالفور نیز منعکس شده‌ است. 

وی بیان کرد: این ایدوئولوژی از کتاب‌های تحریف شده تلموت و تورات به یهودیان دستور داده شده که حتی نوزادان شیرخواره را هم در کشتار شریک کنند. 

نوائی دیگر شاخصه یهود را نژادپرستی عنوان کرد و افزود: در قرآن خداوند متعال فرموده یهود خود را محبوب و دردانه و پسران خدا می داند و چنین نخواهد بود، در عین حال خود را قوم برگزیده خدا می‌دانند و معتقدند که یهودیان باید در یکجا ساکن شوند و کسی در همسایگی یهود سماجت کند با قصاوت قلب تمام کشته خواهد شد. 

استاد درس خارج حوزه‌های علمیه خراسان بیان کرد: یهودیان باید ساختار اجتماعی و نظام حقوقی واحدی داشته‌باشند و دیگران هم برای راه‌اندازی تشکیلات یهود وظیفه دارند و گواه آن همین رژیم منحوس پهلوی بود که سالانه ۶ میلیارد دلار کمک مالی برای تشکیلات یهود ارسال می‌کردند. 

وی بیان کرد: دولت سعودی و اردنی همچنان در حال کمک به یهودیان است و آنها فلسطین را سرزمین مقدس می‌دانند تا جایی که دیگران را میوه خدا برای خود می‌دانند. 

نوائی گفت: موضوع نیل تا فرات یک شعار است و آنها به دنبال تسلط بر کل کره زمین هستند و همه انسان‌ها و اشیا و ابزار را برای خود می‌دانند. 

وی ادامه داذ: دیگر خصلت یهود آن است که دیگران را فاقد ارزش انسانیت می‌داند و در آئین‌شأن آمده قوم مقدس خداوند هستند و در جایی دیگر آمده که دختر و پسر را به جهت خویشاوندی به غیر یهود ندهید و به دختران غیر یهود تجاوز و آنها را معدوم کنید. 

یهودی‌گری دین‌نژاد و قومیت است و امروز کل ملت‌های مسلمان علیه این رژیم سفاک خروج کردند و جنایت‌های این رژیم خونخوار و سفاک را محکوم می‌کنند. 

استاد درس خارج حوزه‌های علمیه خراسان گفت: یهودیان با اسلام دشمنی دیرینه و در مقابل آن لجاجت دارند و مال‌اندوزی می‌کنند و از کشتار هیچ ابایی ندارند. 

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران پیشقراول مبارزه با این یهود تحریف شده‌است و همانطور که در حوزه نظامی پیشرفت چشم‌گیری داشتیم، کشور باید به لحاظ معرفتی با رویکرد یهودشناسی آشنا شود. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار