رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
چهارشنبه 1403/02/19 Wednesday - 2024 08 May الأربعاء ، 29 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-07 17:54 شماره خبر : 6745 https://sobhtoos.ir/short/462Y8 0
امام جمعه تربت‌جام:

امام‌ جمعه تربت‌جام گفت: مسئولان کشوری و استانی فکری به حال کارخانه شیشه تربت‌جام بردارند صدای ما و کارگران را به گوش مدیران کشوری و استانی برسانید، هزاران میلیارد سرمایه بر زمین مانده است چرا جواب داده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «صبح‌توس»؛ حجت‌الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته تربت‌جام که در محل مصلی الغدیر تربت‌جام برگزار شد با سفارش به رعایت تقوای الهی به خود و نمازگزاران اظهار داشت:  مسئولان کشوری و استانی فکری به حال کارخانه شیشه تربت‌جام و کارگران بیکار شده بردارند صدای ما و کارگران را به گوش مدیران کشوری و استانی برسانید، هزاران میلیارد سرمایه بر زمین مانده است چرا جواب داده نمی‌شود؛ لذا باید اقدام عاجل برای این گره بزرگ انجام پذیرد.

وی با اشاره به این که کشور در حال جنگ اقتصادی تصریح کرد: کارگران تریبون و رسانه‌ای ندارند حقوق آنان باید به موقع پرداخت شود و امنیت شغلی کارگران باید تضمین شود.

امام جمعه تربت‌جام با گرامی داشت ۱۱‌اردیبهشت روز جهانی کارگر با انتقاد از کلیت جامعه که فرهنگ کار درجامعه از جایگاه لازم برخوردار نیست بیان داشت: اگر درجامعه‌ای فرهنگ کار و تلاش برای کسب روزی حلال باشد قدرت ملت درآن جامعه افزایش می‌یابد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار