رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
دوشنبه 1403/02/17 Monday - 2024 06 May الاثنين ، 27 شوّال ، 1445
ساعت
1403-02-05 17:49 شماره خبر : 6721 https://sobhtoos.ir/short/VMmBY 0
استاد درس خارج حوزه‌های علمیه خراسان تاکید کرد؛

استاد درس خارج حوزه‌های علمیه خراسان گفت: متاسفانه در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های کشور از موضوع یهود و یهودشناسی غفلت شده‌است، کما اینکه جریان یهود و فراماسونی و نظام صهیونیستی باید در حوزه‌ها و دانشگاه‌های تخصصی تدریس شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ حجت‌الاسلام علی اکبر نوائی، عصر امروز در دیدار با طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه تربت‌حیدریه اظهار کرد: یهودشناسی در طلیعه برنامه‌های تبلیغی اسلام و صدور آیات شریفه قرآن بوده و خداوند متعال موضع‌گیری فراوانی نسبت به یهود داشته و این بیانگر آن‌ است که یهود قبل از رسالت پیامبر (ص) و حین و بعد از آن تاکنون، بیشترین تلاش‌ها را در محو اسلام و مبارزه با آن بکار برده است. 

وی تصریح کرد: یهودیان با علم اینکه می‌دانستند شخصیتی همچون پیامبر اکرم (ص) می‌آید و دین اسلام را جهانی خواهد کرد، لذا تمام تلاش خود را بکار بستند تا پیامبر اسلام به ظهور نرسد و در نهایت نقشه‌ای طراحی کردند که از مدینه تا بیت‌المقدس (اورشلیم) مکان‌های احداث کنند که چنانچه پیامبر قصد سفر به بیت‌المقدس را داشتند از ورود پیامبر نیز ممانعت کنند. 

نوائی افزود: متاسفانه حوزه‌های علمیه به صورت بایسته و شایسته به اندازه‌ای که یهود در حد خطر و تهدید برای اسلام است ورود جدی نداشتند، لذا در نظام اسلامی ایران که پیشقراول مبارزه با یهود و صهیونیست است باید رشته‌های مختلفی در حوزه جریان‌های فراماسونی و گروه‌هایی که ایجاد شده در دانشگاه‌های تخصصی تدریس شود. 

استاد درس خارج در تشریح این که یهودی کیست و یهودیت چیست، گفت: در پروتکل‌های یهود و طبق آئین تلموت و فقه یهودیت و سیاست‌هایی که یهودیت دارد، یهودیان زیادی در قاره‌های مختلف وجود دارد و هیچ یک از این افراد به‌عنوان یک سازمان و نظام سیاسی و اقتصادی مطرح نیستند و آنچه‌ که امروز به‌عنوان یهودی مطرح است، شامل گروه‌های قومی، مذهبی و نژادی از بنی اسرائیل با رویکرد عمرانی است که به وسیله قدرت‌های استعماری یعنی رژیم جعلی صهیونیستی بنا نهاده شده‌ است.

وی ادامه داد: این یهود فعلی در حال حاضر پیروان اسحاق نبی و رهبران جریان فراماسون هستند که از همان ابتدا با حضرت اسماعیل مخالفت کردند و به همه نقاط کلیدی دنیا چنگ انداخته‌اند. 

نوایی به صفات و خصلت‌های یهودی ساکن در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و افزود: نخستین صفت یهودیان قصاوت قلب و سختی و بی‌رحمی است که در کشتار لذت می‌برند و نمونه بارز آن را می‌توان به سه شهر بزرگ یافا، حیفا و اریحا در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد که ابتدا مسلمانان را فریب دادند و زمین‌های آنها را خریداری کردند و کم‌کم در این نقطه ساکن شدند و بعد از اینکه به موجودیتی رسیدند افراد نظامی را ساکن کردند و در یافا و حیفا بیش از ۱۵۰ هزار مسلمان را تیرباران کردند. 

استاد درس خارج حوزه‌های علمیه خراسان گفت: همچنین در جنگ ۶ روزه اعراب و رژیم غاصب صهیونیستی بسیاری از مسلمان را کشتند و کشورهای عربی هم از ترس برخورد مجدد با آنها آماری از کشته‌شدگان خود ندادند و قصاوت را به حدی رساندند که در یکی از مکان‌های نزدیک به بیت‌المقدس مردم به مسجد پناه برده بودند و هواپیماها این مسجد را نیز بمباران کردند. 

نوائی دومین صفت یهودیان را به شهادت رساندن انبیای الهی عنوان کرد و افزود: در جریان واقعه کربلا و عاشورا وقتی دقیق تحقیق و بررسی می‌کنیم جریان پشت پرده آن یهود بود و حضرت یحیی و زکریا را به شهادت رساندند و تلاش کردند تا حضرت موسی و عیسی را هم به شهادت برسانند. 

نوایی بیان کرد: سومین صفت یهودیان دروغ، افترا و تحریف است و در تلموت آمده که یهودی راستین برای اغراض خودش باید دروغ بگوید و این دروغ یک شهامت است.

وی اظهار کرد: صفت چهارم مال‌اندوزی و ثروت‌اندوزی است، لذا تمام تمرکز خود را بر این معطوف کردند که از انسان‌ها به‌عنوان برده استفاده کنند تا منابع و معادن غنی را بدست بیاورند. 

نوائی، مکر و خدعه و نیرنگ، پیمان‌شکنی و فساد اخلاقی را از دبگر ویژگی‌های یهودیان برشمرد و افزود: در عین حال از سراسر دنیا اراذل و اوباش و قاتل‌های جهانی را جمع و مسلمانان را از خانه‌هایشان اخراج کردند و بسیاری از آنها را به شهادت رسانده و در واقع نسل‌کشی کردند و امروز این نسل‌کشی را در غزه ادامه می‌دهند. 

استاد درس خارج حوزه‌های علمیه خراسان گفت: در جریان طوفان‌الاقصی سراسیمه قدرت‌های استکباری شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه و ایتالیا همه به اسرائیل آمدند و این بدان معناست که یهود در دنیا و کره زمین نفوذ دارد و دنیا را بازیچه خود کرده‌است. 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار