رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/06 Friday - 2024 27 September الجمعة ، 24 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-02-30 08:05 شماره خبر : 6997 https://sobhtoos.ir/short/NDZBm 0
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور خبر داد:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور گفت: همزمان با دهه کرامت بیش از 200برنامه فرهنگی در شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام یدالهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ با بیان اینکه دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین بیشتر موضوع امامت و ولایت است، اظهار داشت: سعی ما بر این است تا با برگزاری برنامه‌های محتوا محور، زمینه عمل به معارف رضوی را در مخاطبان فراهم نماییم تا این برنامه‌ها باعث افزایش معرفت و بینش مردم به مقام ولایت شود.

وی عنوان کرد: توجه به اهل‌بیت (ع) و شناسایی شخصیت امام‌رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، ترویج و نهادینه کردن ارزش‌های سنت و این بزرگان را از اهداف و اولویت‌های برنامه‌های دهه کرامت نیشابور است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور با اشاره به فضاسازی و آذین‌بندی سردرب ادارات، مساجد، هیئات مذهبی و معابر از برگزاری بیش از ۲۰۰ مراسم جشن و سرور در مساجد و هیئات مذهبی با محوریت ائمه جماعات و روحانیون مستقر و هجرت در شهرهای اقماری مراکز بخش‌ها و روستاهای بزرگ نیشابور خبر داد و گفت: در همین راستا بیش از ۲۰ایستگاه پذیرایی و صلواتی توسط جوانان در نقاط مختلف این شهرستان برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام یدالهی برگزاری مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را با دعوت از سخنرانان و مداحان همراه با اجرای مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز در بقاع متبرکه بی بی شطیطه، امامزاده سیدحسن روستای دهنوخلج، امامزاده یحیی باغشن، امامزاده عین علی و زین علی در شهر دررود توسط اداره اوقاف را از جمله برنامه‌های دهه کرامت نیشابور بزرگ عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در همین راستا جشن روز دختر با حضور بیش از 800 دختر نیشابوری در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور برگزار شد، گفت: تجلیل از بسیجیان شهرداری، گردهمایی معصومه‌های امام رضایی و همایش طبیعت‌گردی ویژه بانوان به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیز از برنامه‌هایی است که در این ایام در نیشابور در حال برگزاری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در بی‌بی شطیطه، جشن دهه کرامت ویژه دانش آموزان پایه ششم در تالار فرهنگیان و برگزاری مراسم جشن در روستای سرچاه توسط را از دیگر برنامه‌های این ایام در نیشابور عنوان کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار