رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
جمعه 1403/07/06 Friday - 2024 27 September الجمعة ، 24 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-03-03 12:11 شماره خبر : 7118 https://sobhtoos.ir/short/Vp97j 0
فرماندار شهرستان نیشابور خبر داد:

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور گفت: 55 دستگاه اتوبوس و 10 دستگاه حامل شهروندان نیشابوری برای شرکت در مراسم تشییع شهید آیت الله رئیسی به مشهد مقدس هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح توس»؛ مهدی دونده بیان داشت: با هماهنگی‌های انجام شده، صبح امروز بیش از ۳۰۰۰ نفر از مردم شهیدپرور نیشابور جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی و همراهان ایشان راهی مشهد مقدس شدند. 

وی افزود: این سوگواران عزیز در قالب یک کاروان بزرگ متشکل از ۵۵ اتوبوس و ۱۰ مینی‌بوس از محل گلزار شهدای گمنام نیشابور، رهسپار مشهد مقدس شدند.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور ادامه داد: این سوگواران گرامی در بدو ورود به مشهد مقدس، به حرم مطهر رضوی مشرف شده و بعد از زیارت آن امام همام، در مراسم تشییع پیکر شهدا شرکت می‌کنند و پس از مراسم تشییع نیز به نیشابور باز می‌گردند. 

 دونده در پایان تصریح کرد: برای ساماندهی، تدارکات، تامین اتوبوس و اعزام این عزاداران گرامی،ارگان‌های مختلف شهرستان اعم از نیروی مقاومت بسیج، شهرداری، اداره صمت و سایر ارگان‌ها همکاری بسیار ارزشمندی انجام دادند.

اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس از میان‌جلگه به مشهد مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور نیز در گفتگو با «صبح توس»؛ گفت: ۴۵۰ شهروند شهرستان میان‌جلگه نیز در قالب ۱۰ دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی به مشهد اعزام شدند. 

سرهنگ علی نیک‌یاد افزود: با توجه به همجواری شهرستان‌های نیشابور و میان‌جلگه به مشهد مقدس، صدها شهروند نیز با خودروهای شخصی خود را به مراسم تشییع رئیس‌جمهور شهید، رسانده اند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار