رسول اکرم (ص‌): حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس.
یکشنبه 1403/07/08 Sunday - 2024 29 September الأحد ، 26 ربيع الأول ، 1446
ساعت

در پی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله و همراهانش، جامعه اهل‌سنت شهرستان تربت‌جام شهادت ایشان و همراهان‌شان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح‌ توس»؛ علمای برجسته اهل‌سنت تربت‌جام در پی جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، این اقدام تروریستی را  به شدت محکوم کرده و از همه ملت‌های مسلمان جهان اسلام خواسته که در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در کنار و حمایت از مردم لبنان و حزب الله سرافراز بایستند.

رژیم سفاک صهیونیستی برای جبران انزوای خود، به ترور‌های هدفمند روی آورده است

مولوی امان الله برزگر، امام جمعه بخش پایین جام شهرستان تربت‌جام ضمن تسلیت شهادت فرمانده دلاور سید حسن نصرالله و کشتار بی‌رحمانه مردم غزه و ضاحیه لبنان اظهار داشت: رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترور‌های هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آنکه روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایت‌کار و ضد بشری افزوده خواهد شد.

اینجانب شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت اسلامی به تمام آزادگان جهان به ویژه مردم مقاوم لبنان، اقدام سفاکانه جنایتکاران تروریستی را محکوم نموده و بر این باور است شهادت رهبر مقاومت لبنان، رژیم سفاک صهیونیستی را به قعر جهنم خواهد فرستاد.

دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب‌الله تا همیشه تاریخ زنده است.

به لطف الهی، مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار است.

در پایان، اینجانب عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت را به ساحت مقدس ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدّ ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند

مولوی عبدالواحد رمضانی، امام جمعه اهل‌سنت بخش بوژگان شهرستان تربت‌جام ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله‌ اظهار داشت: در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند؛ شهادت شهید راه قدس، سیدمقاومت، سید حسن نصرالله، دبیر کل‌ حزب‌الله لبنان را تسلیت عرض‌نموده و برای روح بلند ایشان علو درجات الهی‌ را خواستاریم؛ لازم به ذکر است سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه‌، سرانجام ایشان را به این مقام والا رسانید و خون پاک وی به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخته شد.

مجاهد شهیدی که غیر از شهادت برایش کم بود

مولوی شرف‌الدین جامی‌الاحمدی امام جمعه اهل‌سنت شهرستان تربت‌جام ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان اظهار داشت: با قلبی مالامال از حزن و اندوه شهادت سید مقاومت، مجاهد نستوه و عالم ربانی حضرت حجت‌الاسلام حاج سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان را به رهبر معظم انقلاب و ملت لبنان و فلسطین و تمامی رزمندگان اسلام و مجاهدان حزب‌الله و همه آزادگان جهان تسلیت عرض می‌نمائيم.

مجاهدی که پس از ۴۰ سال مجاهدت و  مبارزه خستگی‌ناپذیر با کفار صهیونیستی و مستکبران آمریکایی برای حفظ آزادی مردم لبنان و فلسطین سرانجام در حملات سنگین بی‌رحمانه و بمباران شدید منطقه ضاحیه بیروت به همراه جمعی از هم‌رزمانش به مقام عظمای شهادت رسید؛ مجاهد شهیدی که  به راستی مرگ ساده و غیر از شهادت برایش کم بود.

لذا ضمن تسلیت مجدد، بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، قطعا پیروزی نهایی از آن حزب‌الله و مسلمانان بوده و رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش، خود را به نابودی نزدیک‌تر کردند. 

آینده جهان از آن مسلمانان است

مدیر و استاد حوزه علمیه خلفای راشدین محمودآباد تربت‌جام ضمن تسلیت شهادت شهید حسن نصرالله و محکومیت جنایات چندین ساله و ماه‌های اخیر رژیم صهیونیستی بیان داشت: شهادت اسوه مقاومت، مجاهد فرزانه و رزمنده دلاور آیت‌الله شهید سید حسن نصرالله را به محضر رهبر فرزانه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، حزب‌الله سرافراز، رزمندگان محور مقاومت، امت اسلامی و همه آزادگان جهان و مردم شریف ایران  تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید بر اساس وعده قطعی و صادق الهی، آینده جهان از آن مسلمانان است و نجات و فلاح ملل‌اسلامی، در مقاومت و ادامه راه شهیدانی است که دفع فتنه و رفع خطر غده سرطانی منطقه را با نثار خون مطهر خویش دنبال کردند.

شهادت این مجاهد برجسته، مخلص و شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام، سید حسن نصرالله و یاران همراهش توسط رژیم جنایتکار، بزدل و کودک کش صهیونیستی باعث تأثر و اندوه ملت‌های آزاده شد.

در این لحظات تاریخی و سرنوشت‌ساز تأکید می‌کنم که این حملات بر قدرت و صلابت محور مقاومت می‌افزاید؛ سنگرهای مقاومت با عزم و اراده باقی است و بی‌شک این‌گونه اقدامات ظالمانه عزم ملت‌های آزاده و کشورهای محور مقاومت را برای برداشتن گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف مستحکم‌تر خواهد کرد.

حیات شهید نصرالله به مقاومت برای آزادی ملت‌های شریف لبنان و قدس گذشت

مدیر، اساتید و طلاب مدرسه منتخب هبه‌الرحمن تربت‌جام ضمن تسلیت شهادت شهید حسن نصرالله و محکومیت جنایات چندین ساله رژیم صهیونیستی، بیان داشتند: با اندوه و حزن فراوان، شهادت سید مجاهدین، دبیرکل شجاع حزب‌الله لبنان، جناب سیدحسن نصرالله، رضوان‌الله‌علیه و جمعی از فرماندهان سرافراز مقاومت اسلامی و مردم بی‌گناه در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی را به همه مسلمانان و ملت شریف لبنان و ایران تسلیت عرض می‌نماییم.

جناب سید حسن نصرالله، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع و دلاور، مؤمنی حکیم، و بصیر در جوار پروردگار خود و رضای او حرکت کرد و به قافله جاویدان شهدا در مسیر الهی ایمان و در خط پیامبران و ائمه شهدا ملحق شد.

حیات بابرکت این شهید بزرگ به مجاهدت و مقاومت برای آزادی و استقلال ملت‌های شریف لبنان و قدس گذشت و همان‌طور که تدبیر و پایداری او به اخراج صهیونیست غاصب از جنوب لبنان انجامید، خون پاک و نام زنده و راه پوینده او زمینه‌ساز اخراج اشغالگران از قدس شریف خواهد شد.

قطعاً رژیم صهیونیستی دست به یک خطای بزرگی زد و مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز، انتقام خون پاک این شهید بزرگوار را خواهند گرفت؛ رژیم صهیونیستی از این جنایت احساس پیروزی می‌کند اما در خاک مقاومت هزاران نصرالله می‌روید و می‌بالد و نام شهدای خود را زنده و جاوید نگاه می‌دارند.

از خداوند منان برای سید‌الشهدای مقاومت، سیدحسن نصرالله، علو درجات و محشور شدن با اولیای الهی و برای خانواده‌های شهدای سرافراز صبرجمیل خواستاریم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار