به گزارش صبح توس؛ محمدعلی نبی‌پور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان گناباد ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید سازمان اورژانس 115 گناباد گفت: مدیریت و کار گروهی دو ویژگی لازم در زمان بحران است.

فرماندارگناباد اظهار کرد: اگر مدیریت و کار تیمی کردن در زمان مواجهه با بحران وجود نداشته باشد، سطح و عمق بحران تعمیق و گسترش بیشتری خواهد یافت.

وی با بیان اینکه شهرستان گناباد در منطقه بحران‌خیزی قرار دارد افزود: لزوم انجام کار تیمی و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و نهادهای امدادرسان در شهرستان امری ضروری است.

نبی‌پور با بیان اینکه در مواقع بحران، قدرت تصمیم‌گیری کاهش می‌یابد، تصریح کرد: تصمیم‌گیران در مواقع بحران، به نحوی بحران‌زده می‌شوند و اگر مدیری تحت تاثیری پارامترهای دخیل در بحران‌زدگی قرار نگیرد، تصمیمات بهتری خواهد گرفت.
وی افزود: با توجه به اینکه در رسیدگی به وضعیت مصدومان و در مواقع بحرانی، اورژانس 115 به عنوان اولین نهاد خدمت‌رسان حضور می‌یابد، باید دقت لازم را داشته باشد.
فرماندارگناباد با اشاره به پیشرفت‌های کمی و کیفی انجام شده در اورژانس 115 شهرستان اظهارکرد: به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی این منطقه، نبود اورژانس هوایی یک خلا و ضعف است که خوشبختانه پیگیری‌های خوبی انجام شده و با استقرار اورژانس هوایی، مجموعه اورژانس 115 گناباد که با رشد خوبی در حال بالندگی است، تکمیل‌تر می‌شود.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان گناباد با اشاره به حضور خوب اورژانس 115 به عنوان اولین دستگاه در مانور سفر گفت: این حضور نشانه آمادگی خوب اورژانس 115 گناباد است که البته مردم هم انتظاری جز این ندارند و به رغم حساسیت و اهمیت خدمات اورژانس شاهد وجود حداقل شکایت از این نهاد بودیم.
وی با اشاره به اهمیت کار اورژانس، اظهار کرد: فعالیت‌های اورژانس لحظه‌ای است و از آنجا که در رسیدگی به وضعیت بیماران و مصدومان با جان انسان‌ها در ارتباط هستند، از حساسیت بیشتری برخوردار است.
انتهای پیام/