احمد دیناری، در گفتگو با  صبح توس؛ در رابطه با شکایتهای تاسیسات گردشگری مشهد با بیان اینکه از ابتدای تابستان 95 تا نیمه شهریور ماه 96 بالغ بر 350شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی صورت گرفت که تمامی این شکایتها رسیدگی شده است ،عنوان کرد: 250 مورد از این شکایت ها در کمیته رسیدگی به شکایات تاسیسات گردشگری شهرستان مشهد ارجاع و مورد بررسی با حضور شاکیان و متشاکیان قرار گرفته است که 225مورد در این کمیته منجر به صلح و توافق طرفین شده است.

 

وی ادامه داد: 25 مورد از این شکایت ها حاوی مباحث عمده از ابعاد اجرایی و نظارتی بوده که جهت تعیین و تکلیف به کمیسیون فنی بند "ب" استان ارجاع شده است.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد بیان کرد: محورهای اصلی شکایات شامل عدم درج اطلاعات دقیق تور در قرار دادها، عدم اطلاع رسانی کافی به مسافرین توسط فروشندگان و خدمات و مشکلاتی مربوط به ویزای پرواز بوده است.

 

دیناری اظهار کرد: بالغ بر 250 دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی درمشهد فعال هستند که نظارت بر عملکرد و نحوه ارائه خدمات جزو وظایف اداره میراث فرهنگی شهرستان است که به صورت دوره ای مورد بازدید قرار می‌گیرند و در تابستان سال جاری حداقل دو بار مورد بازدید قرار گرفته اند.

انتهای پیام/